اخبار لوازم خانگی

بستنی ساز ColdSnap در نمایشگاه CES 2021 خبرساز شد +ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دومین روز از نمایشگاه CES سپری شد و شرکت های بزرگی مانند ال جی، سامسونگ، سونی ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دومین روز از نمایشگاه CES سپری شد و شرکت های بزرگی مانند ال جی، سامسونگ، سونی و … فناوری های جدید خود را به نمایش گذاشتند اما در میان شرکت هایی بودند که شاید چندان معروف نباشند اما با معرفی محصولاتی مانند بستنی ساز ColdSnap در نمایشگاه CES 2021 توجه بسیاری از رسانه ها و علاقه مندان را به خود جلب کردند که در ادامه به معرفی قابلیت های جالب این گجت می پردازیم.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2021 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2021

 

رونمایی از بستنی ساز ColdSnap در نمایشگاه CES 2021

بستنی ساز ColdSnap در نمایشگاه CES 2021

بستنی ساز ColdSnap در نمایشگاه CES 2021 رونمایی شد و به دلیل کارایی بالا و قابلیت های جذاب به عنوان یکی از جالب ترین گجت های این رویداد انتخاب شد که در واقع برای دوستداران بستنی و انواع اسموتی های خنک یک محصول همه فن حریف تلقی می شود. این لوازم خانگی هوشمند در مدت زمان کمتر از 90 ثانیه می توان انواع اسموتی و یا بستنی را آماده کند و مطمئنا منجمد کردن انواع نوشیدنی در کمتر از 90 ثانیه برای اکثر افراد جذاب است.

بستنی ساز ColdSnap همانند قهوه ساز Keurig به گونه ای طراحی شده است که برای تهیه دسرهای تک نفره کاربرد دارد و تنها کافی است که کپسول مورد نظر را در بالای این  دستگاه قرار داده و سپس در مدت زمان 60 الی 90 ثانیه دسر و یا نوشیدنی مورد علاقه خود را تحویل بگیرید. این محصول در سایز 17.3*17.5*9 اینچ و وزن 50 پوند موجود بوده که در مقایسه با نسخه های رایج بزرگ تر بوده و به همین دلیل  خرید آن برای افرادی که با مشکل کمبود فضا مواجه هستند، توصیه نمی شود.

 

جالب است بدانید که نیازی به نگهداری این کپسول ها در فریزر و یخچال نیست و به مدت یک سال می توان از آن ها استفاده کرد و حتی امکان بازیافت آن ها بعد از یک سال وجود دارد. انواع گوناگونی از این کپسول‌ ها با طعم متفاوت برای بستنی ساز ColdSnap در نظر گفته شده است که متناسب با هر سلیقه و ذائقه ای می توان در داخل دستگاه قرار داد.

بیشتر بخوانید:

نخستین روز نمایشگاه CES 2021 چگونه گذشت؟

با توجه به قابلیت های ذکر شده جای تعجب ندارد که معرفی بستنی ساز ColdSnap در نمایشگاه CES 2021 خبر ساز شود اما برای تهیه این محصول باید حدود 500 الی 1000 دلار هزینه کرد و حتی تا سه ماهه دوم سال جاری منتظر ماند. برای خرید کپسول های این دستگاه نیز باید حدود 3 دلار پرداخت کرد.

نمایشگاه CES 2021 با تمامی حواشی و محدودیت های اعمال شده مربوط به کرونا به صورت آنلاین برگزار شد و در میانه راه خود قرار دارد. پایگاه خبری ال کا ایران طبق روال هر سال با پوشش جامع اخبار این رویداد در تلاش است تا اطلاعاتی کاملی از آخرین دستاوردهای شرکت های فعال در این حوزه را در اختیار مخاطبان قرار دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟