خانه دوو در تبریز افتتاح شد + ویدیو
اخبار لوازم خانگی

خانه دوو در تبریز افتتاح شد + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فروشگاه جدید خانه دوو در تبریز به منظور دسترسی بهتر مشتریان تبریزی به ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، فروشگاه جدید خانه دوو در تبریز به منظور دسترسی بهتر مشتریان تبریزی به لوازم خانگی های این شرکت در روز گذشته افتتاح شد.

مراسم افتتاحیه خانه دوو با حضور سید علی رضا صالحیان؛ معاونت فروش انتخاب الکترونیک و محمد محمودی؛ رئیس اتحادیه لوازم خانگی تبریز برگزار شد.  این فروشگاه لوازم خانگی دوو در مجتمع رویال واقع شده و مشتریان به راحتی می توانند از این پس کالای خود را با اطمینان کامل از این فروشگاه خریداری کنند.

شرکت دوو سالهاست که در بازار لوازم خانگی ایران فعالیت می کند و از برندهای شناخته شده در سطح جهان است. همان طور که می دانید انتخاب الکترونیک به عنوان تنها نماینده رسمی این برند کره ای در ایران فعالیت می کند و محصولات این برند با گارانتی این شرکت به فروش می رسد. شهر تبریز به عنوان یکی از قطب های فروش و تولید لوازم خانگی در کشور بوده که افتتاح خانه دوو می تواند در توسعه فروش محصولات این شرکت نقش به سزایی داشته باشد. در ادامه ویدیو مراسم افتتاحیه این مرکز خرید در تبریز را مشاهده می کنید.

 

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما چیست؟