دستگاه تصفیه هوا TCL
اخبار لوازم خانگی

دستگاه تصفیه هوا TCL با قیمت 45 دلار برای فروش آماده شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جهان بسیار تغییر کرده و سطح آلودگی هوا افزایش یافته است. کمپانی تی سی ال که ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جهان بسیار تغییر کرده و سطح آلودگی هوا افزایش یافته است. کمپانی تی سی ال که به ساخت تلویزیون در سرتاسر دنیا مشهور است در همین راستا اخیراً یک دستگاه تصفیه هوا به نام  Breeva A1 به باز عرضه نمود. دستگاه تصفیه هوا TCL با بهره مندی از فیلتر HEPA H13 برای فیلتراسیون 99.97 درصد از ذرات موجود در هوا طراحی شده است. این فیلتر برای مقابله با دود سیگار، دود اگزوز خودرو، گرد و غبار، مو و پرز حیوان خانگی، گرده گل، مواد حساسیت زا و حتی بوی بد نیز کمک کند.

در دستگاه تصفیه هوا TCL علاوه بر فیلتر HEPA، یک فیلتر کربن فعال نیز نصب شده است که وظیفه دارد دود و بو را به خوبی و با تاثیر بیشتری فیلتر کند. توجه داشته باشید که فیلتر HEPA تصفیه کننده هوا این کمپانی باید هر شش ماه تعویض شود.

دستگاه تصفیه هوا TCL

در راستای دوام بهتر دستگاه، تی سی ال محفظه از جنس فلز و پلاستیک برای این دستگاه تصویه هوا خود در نظر گرفته است. از دیگر مشخصات این محصول می توان به وزن 3.1 کیلوگرمی و ابعاد 320  x 200 x200 اشاره نمود.

دستگاه تصفیه هوا تی سی ال در حال حاضر با قیمت 49.99 دلار در آمازون به فروش می رسد. البته این قیمت با اعمال تخفیف بوده که قیمت این محصول را به شدت کاهش داده است. خریداران می توانند تا 4 ژوئیه از این تخفیف بهره مند شوند.

دستگاه تصفیه هوا TCL

سطح صدای این محصول تی سی ال 26 دسی بل بوده و از لحاظ طراحی برای جذابیت بیشتر در قسمت بالای دستگاه یک نوار LED چند رنگ قرار گرفته است. آنچه در مقایسه با رقابت گران قیمت از دست رفته است ، اتصال برنامه است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • احسان | 09 اسفند 1401 در 9:19 ب.ظ

    حالا چه فایده داره توی این مملکت بی درو پیکر یا نمیشه اینو خرید یا با 100 برابر بالاتر از قیمت اصلش میشه خرید، تازه اونم بدون گارانتی و خدمات پس از فروش و . . . تازه بعدش هم باید در ب در دنبال فیلترهاش باشی. (واقعا برای خودم متاسفم که یک شهروند ایران هستم)