قیمت یخچال فریزر 15 میلیون
اخبار لوازم خانگی

راهنمای خرید یخچال فریزر تا سقف 15 میلیون تومان + جدول

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال فریزر یکی از وسایل اصلی هر آشپزخانه ای به شمار می رود که زندگی بدون آن ...

نفیسه رحیمی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، یخچال فریزر یکی از وسایل اصلی هر آشپزخانه ای به شمار می رود که زندگی بدون آن دور از تصور است اما گرانی های اخیر در بازار لوازم خانگی منجر شده تا مردم تمایل به خرید نسخه های با قیمت مناسب پیدا کنند که معمولا در میان آن ها خبری از مدل های ساید بای ساید و یا دو قلو نیست. در این بخش تلاش شده تا با گردآوری جدول قیمت یخچال فریزر تا سقف 15 میلیون تومان مشتریان را برای خرید یک مدل مقرون به صرفه راهنمایی کنیم.

شرکت هایی مانند امرسان، اسنوا، جی پلاس و … دارای سبد محصولات متنوعی بوده و در نتیجه دست مشتری برای انتخاب باز ااست. در جدول ارائه شده تنها به معرفی یکی از مدل های هر شرکت بسنده شده است اما در صورت تمایل و با سر زدن به نمایندگی های هر شرکت می توانید ضمن آشنایی با انواع مدل ها از خدمات هر شرکت بهره ببرید.

بیشتر بخوانید:

بهترین یخچال فریزر ایرانی از دید مصرف کنندگان+ویدیو و لیست قیمت

بودجه یکی از معیارهای اصلی هنگام خرید تلقی می شود که افزایش قیمت لوازم خانگی طی سال های گذشته اهمیت این مورد را بیشتر مشخص کرده است. تمامی مدل های معرفی شده از نوع کمبی بوده و برای خرید مدل هایی مانند ساید بای ساید باید بودجه بیشتری در نظر گرفت اما اگر مشکل کمبود فضا دارید و یا در خانواده کم جمعیتی زندگی می کنید این مدل ها می توانید برای شما بهترین گزینه باشد. در ادامه لیست مشخصات یخچال فریزر تا سقف 15 میلیون تومان گردآوری شده است.

قیمت یخچال فریزر 15 میلیون

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟