جدید ترین تلویزیون های LCD ال جی
اخبار لوازم خانگی

جدید ترین تلویزیون های LCD ال جی در آستانه ورود به بازار لوازم خانگی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جدید ترین تلویزیون های LCD ال جی به عنوان تلویزیون های 2021 این کمپانی معرفی ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جدید ترین تلویزیون های LCD ال جی به عنوان تلویزیون های 2021 این کمپانی معرفی شدند. ال جی قصد دارد در این مجموعه سایز تلویزیون ها را نسبت به مدل های قبلی افزایش دهد به طوری که تلویزیون های 34 تا 86 اینچی در این مجموعه یافت می شود همچنین صفحه نمایشگر های تلویزیون های 2021 ال جی از رزولوشن 4K و 8K برخوردارند.

کمپانی ال جی یکی از متنوع ترین خط تولید های تلویزیون در سال 2021 به شمار می آید. زیرا علاوه بر تلویزیون ال سی دی جدید خود  اخیرا تلویزیون های مختلفی را همانند OLED و تلویزیون QNED به بازار معرفی نموده است.

جدید ترین تلویزیون های LCD ال جی

جدید ترین تلویزیون های LCD ال جی با نام  مجموعه UP در واقع جایگزینی برای نسل قبلی تلویزیون های ال سی دی ال جی یا همان مجموعه تلویزیون های UN است. این کمپانی توانسته است نسخه قبلی تلویزیون های ال سی دی خود را بروز رسانی کند و امکانات جدیدی را به آن اضافه نماید. چندین مدل از تلویزیون های نسل جدید ال جی در کنار اسم خود عددی مشابه به برخی از تلویزیون های نسل قبلی خود دارند که برای برخی از افراد تامل برانگیز بود. این عدد های مشابه مربوط به فناوری ساخت تلویزیون بوده که در ساخت هر دو سری فناوری NanoCell برخوردار شده اند.

جدید ترین تلویزیون های LCD ال جی

جدید ترین تلویزیون های LCD ال جی

از تلویزیون UP75 به بالا امکان دسترسی به برنامه های پخش و همچنین قابلیت هایی مانند AirPlay 2 و HomeKit فراهم است و از webOS 6.0 برخوردار شده اند. همچنین از تلویزیون Nano85 به بالا پورت های HDMI 2.1  و پنل های IPS 100 / 120Hz ال سی دی تعبیه شده است و  از تلویزیون Nano90 به بالا نور پس زمینه صفحه نمایش به وسیله LED کم می شود. علاوه بر این، از تلویزیون های Nano95 به بالا نیز تصاویر را در تلویزیون خود با وضوح 8K دریافت می کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟