نسل جدید یخچال های فامیلی هاب سامسونگ
اخبار لوازم خانگی

حضور نسل جدید یخچال های فامیلی هاب سامسونگ در بازار استرلیا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نسل جدید یخچال های فامیلی هاب سامسونگ توسط سامسونگ الکترونیکس استرلیا به ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نسل جدید یخچال های فامیلی هاب سامسونگ توسط سامسونگ الکترونیکس استرلیا به بازار عرضه شد. سامسونگ این بار در یخچال های فامیلی هاب خود نرم افزار های پیشرفته و جدیدی را ارائه می دهد.

به گفته اندرو واند؛ مدیر لوازم خانگی سامسونگ استرالیا  ششمین سری یخچال های Family Hub با هدف حفظ ارتباط بیشتر خانواده ها در خانه ساخته شده است.

او در ادامه گفت: ویژگی هایی مانند Family Board و View Inside همچنان در حال تکامل هستند تا خانواده ها بتوانند منظم بمانند. Samsung Family Hub 6.0 با تکیه بر ویژگی های مختلف Family Hub شامل مخزن نوشیدنی های جدید است که همیشه آب شیرین سرد در دسترس خانواده باشد.

نسل جدید یخچال های فامیلی هاب سامسونگ

کاربران می توانند علاوه بر سفارش مواد غذایی در منزل، به وعده های غذایی هر شخص و برنامه های غذایی متنوع نیز دسترسی داشته باشند. آنها همچنین می توانند تلویزیون را در صفحه اصلی یخچال تماشا کنند، به برنامه های تلفن هوشمند خود دسترسی داشته باشند یا در حالی که در آشپزخانه هستند به موسیقی گوش دهند.

نسل جدید یخچال های فامیلی هاب سامسونگ شامل مخزن نوشیدنی با پرکن اتوماتیک Infuser Jug و پخش کننده آب است که باعث شده در داخل درب ورودی آب آشامیدنی سرد و تازه  قرار داشته باشد. دستگاه یخ ساز دوگانه می تواند بیش از 3 کیلوگرم تکه یخ معمولی و تکه های کوچک را در خود نگه دارد تا نوشیدنی ها سریعتر خنک شوند.

صفحه خنک کننده فلزی داخلی به یخچال کمک می کند تا دمای مطلوب را برای مواد غذایی  حفظ کند در حالی که خنک کننده سه گانه به طراوت بیشتر غذا کمک کرده و از مخلوط شدن بو بین محفظه ها جلوگیری می کند.

مدل 9300 یخچال فمیلی هاب اکنون با قیمت 4999 دلار آمریکا و مدل 9700 با قیمت 5999 دلار در دسترس است. مشتریان دارای Family Hub 2.0 تا 5.0 درسه ماه سوم  2021 به روز رسانی نرم افزار 6.0 را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟