بازگشت فیلیپس به بازار آمریکا شمالی
اخبار لوازم خانگی

بازگشت فیلیپس به بازار آمریکا با عرضه ساندبار های جدید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بسیاری از رسانه های معتبر درباره بازگشت فیلیپس به بازار آمریکا شمالی صحبت ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بسیاری از رسانه های معتبر درباره بازگشت فیلیپس به بازار آمریکا شمالی صحبت می کنند. آن طور که مشخص است فیلیپیس در بازار لوازم صوتی آمریکا شمالی چند سالی است که فعالیت ندارد و حالا تصمیم دارد با عرضه ساندبار های جدید خود، اسپیکر های بی سیم و هدفون فعالیت خود را در این بازار آغاز نماید.

محصولات صوتی فیلیپس بار دیگر در بازار ایلات متحده آمریکا و کانادا طی مجوز جهانی بین فیلیپس و TPV USA به فروش خواهند رسید.

بازگشت فیلیپس به بازار آمریکا شمالی

کوین برینکمن، مدیر فروش و بازاریابی TPV ایالات متحده آمریکا گفت: ما خوشحالیم که صدا، طراحی و تجربه فوق العاده فیلیپس را به مصرف کنندگان آمریکای شمالی بازگردانده ایم. آیا شما علاقه مند به محصولات صوتی که طراحی های درجه یک و صدایی با کیفیت ارائه می دهند هستید و یا به دنبال آسان نمودن و لذت بردن از زندگی خود هستید؟ شاید هم جزو آن دسته از افراد هستید که علاقه زیادی به دیدن فیلم در خانه با وضوح بالا داردند. لوازم صوتی فیلیپس هم اکنون برای شما در دسترس است تا به خواسته های خود برسید.

طی بازگشت فیلیپس به بازار آمریکا شمالی ، پنج تا از محصولات فیلیپس در بازار حضور پیدا خواهند کرد که یکی از آن ها ساندبار B8905 بوده که در سال 2020 در بازار اروپا عرضه شد. این دستگاه یک ساندبار 3.1.2 کانالی با فناوری Dolby Atmos و همچنین پشتیبانی DTS-Play Fi است. این دستگاه از ماه سپتامبر در آمازون و سایر نمایندگی های رسمی با قیمت 600 دلار و 780 دلار کانادا در دسترس خواهد بود.

چهار محصول دیگر شامل W6205 (بلندگوی موسیقی بی سیم) ، A7306 (هدفون داخل گوش) ، Fidelio L3 (هدفون ANC) ، و H9505 (هدفون ANC) می شوند.

بازگشت فیلیپس به بازار آمریکا شمالی

تلویزیون های سطح متوسط فیلیپس در حال حاضر در آمریکای شمالی طی مشارکت با P&F (Funai) ایالات متحده آمریکا در دسترس هستند. صحبت هایی در مورد آوردن تلویزیون های درجه یک فیلیپس همانند تلویزیون OLED و LCD با قابلیت های همانند Ambilight و Android به ایالات متحده انجام شده است  اما تا کنون هیچ چیزی محقق نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟