سری جدید تلویزیون هوشمند ردمی
اخبار لوازم خانگی

سری جدید تلویزیون هوشمند ردمی در یک فستیوال مهم به فروش خواهد رسید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همانطور که می دانید ردمی یکی از برند های زیر مجموعه شیائومی بوده که در ...

بهنام وحیدی | 3 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همانطور که می دانید ردمی یکی از برند های زیر مجموعه شیائومی بوده که در زمینه عرضه و تولید تلویزیون هوشمند فعالیت می کند. آن طور که مشخص است سری جدید تلویزیون هوشمند ردمی امسال در فستیوال Diwali با تخفیف و شرایط بسیار ویژه ای به فروش خواهد رسید. در این فستیوال تلویزیون های مختلفی از چندین برند حضور پیدا کردند که هر یک دارای تخفیف های هیجان انگیزی هستند به ویژه در تلویزیون هوشمند 32 اینچ و 43 اینچی ردمی از تخفیف ویژه تری بهره مند شدند.

مشتریان به لطف این فستیوال از تخفیف 1500 روپیه در تلویزیون های 32 اینچی و همچنین تخفیفی به ارزش 2000 روپیه در تلویزیون های 43 اینچی ردمی برخوردار خواهند شد. به طوری که مدل های سری جدید تلویزیون هوشمند ردمی به ترتیب با قیمت ویژه 14499 و 23999 روپیه در دسترس قرار می دهند. از این تخفیف ویژه می توان در تمام سایت های مهم تجارت الکترونیکی از جمله Mi.com ، Mi Home ، Amazon.in و حتی در همه فروشگاه های Mi استفاده کرد.

سری جدید تلویزیون هوشمند ردمی

فستیوال مهم Diwali از 3 اکتبر آغاز می شود و تا 10 اکتبر 2021 ادامه خواهد داشت با این حال، کاربران می توانند این سری از تلویزیون های هوشمند ردمی را از طریق سایت Mi.com از 2 اکتبر خریداری کنند. همچنین اعضای Amazon Prime می توانند تلویزیون را از 3 اکتبر در سایت Amazon.in در طول “جشنواره بزرگ هند” تهیه نمایند.

اشوار نیلاکانتان، مدیر و ناظر مجموعه های تلویزیون شیائومی در هند با اشاره به این وستیوال مهم گفت: “در حالی که وارد فصل جشن می شویم بیشتر تمرکز ها بر این است که آخرین فناوری ها در دسترس مردم قرار بگیرد. ما قصد داریم با  فروش مجموعه تلویزیون های هوشمند ردمی به همراه پیشنهادات هیجان انگیز، امسال روحیه فستیوال را بالا نگه داریم.

سری جدید تلویزیون هوشمند ردمی

همچنین وی در ادامه افزود: با توجه به آخرین تلویزیون های هوشمندی که ما در این فستیوال عرضه خواهیم کرد، بیشترین تمرکز ما بر ارائه بهترین و همه جانبه ترین تجربه ها در مشاهده تلویزیون بوده در نتیجه ادغام عمیقی از بروز ترین سخت افزار و نرم افزار ها کردیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟