محدودیتی برای بازدید از نمایشگاه لوازم خانگی تهران
اخبار لوازم خانگی

محدودیتی برای بازدید از نمایشگاه لوازم خانگی تهران وجود ندارد/ رشد ۱۲۰ درصدی تقاضا برای افزایش فضای نمایشگاه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در حاشیه همایش بررسی و تبادل نظر در ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران در حاشیه همایش بررسی و تبادل نظر در خصوص مسائل روز و ابعاد سند ملی و راهبری صنعت لوازم خانگی و تجلیل از پیشکسوتان صنعت در گفت و گو با خبرنگار ال کا ایران گفت: در ماه مرداد و شهریور به دلیل پاندمی کرونا برگزاری نمایشگاه ها به سه ماه سوم سال موکل شد که دو نمایشگاه فرش و ایران ژئو نیز با نمایشگاه لوازم خانگی مصادف شد. البته با توجه به حمایت های مسئولین از صنعت لوازم خانگی الخصوص مقام معظم رهبری که حمایت ویژه ای از این حوزه کردند، ما به جناب آقای مخبر معاون اول نهاد ریاست جمهوری، سازمان توسعه تجارت و همچنین شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران نامه ای را ارسال نمودیم تا انشالله تمامی فضای نمایشگاه را به ما اختصاص دهند زیرا حدود چهل و پنج هزار متر مربع درخواست داشتیم.

وی ادامه داد : نسبت به سال گذشته از لحاظ متراژ 120 درصد افزایش تقاضا برای فضا داشته ایم. طی تعامل و مذاکراتی که داشتیم خوشبختانه تقریبا تمامی سالن های نمایشگاه را تحت پوشش درآوردیم به طوری که حدودا با سی و پنج هزار متر در  17 ال 18 سالن نمایشگاه را برگزار خواهیم کرد.

دکتر عباس هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ال کا ایران افزود: یکی از مواردی که امسال نمایشگاه را نسبت به سال گذشته متمایز می کند، برگزاری نمایشگاه فن بازار با همکاری شرکت شهرک های صنعتی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بوده که احتمالا این نمایشگاه در سالن 43 خواهد بود. این نمایشگاه در اصل عرضه کننده فناوری های جدید است که شرکت های دانش بنیان به همراه دریافت کنندگان آن فناوری ها در کنار هم خواهند بود که از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه امسال توجه ویژه ای به صنعت لوازم خانگی است برای افتتاح و بازدید نمایشگاه، مقامات دعوت شدند همچنین تمام توانمندی ها و قابلیت های صنعت لوازم خانگی را امسال با این طیف وسیع قطعه سازان و محصول سازان به نمایش خواهیم گذاشت. مسئولین نیز قول داده اند که به نحو احسن در واقع از نمایشگاه بازدید به عمل بیاورند و ما امیدواریم که با اقبال عمومی رو به رو شود.

دبیرکل انجمن لوازم خانگی در خصوص شرایط بازدید از نمایشگاه گفت: فعلا هیچگونه محدودیتی برای ما ابلاغ نشده است و بازدید کنندگان می توانند در نمایشگاه حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: امسال در نمایشگاه لوازم خانگی نیز همانند سال های گذشته فروش محصولات وجود ندارد و صرفا این مکان برای نمایش است. اگر چه ممکن است برخی از واحد ها قرارداد های دوره نمایشگاهی با خریداران ببندند و تخفیفات ویژه ای را برای خریداران در نظر بگیرند. من پیش بینی می کنم امسال نمایشگاه غنی نسبت به پارسال خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ال کا ایران بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران که به عنوان بزرگترین رویداد صنعت لوازم خانگی کشور از آن یاد می شود از تاریخ 25 الی 28 آبان ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟