24 جایزه نوآوری CES 2022 به ال جی
اخبار لوازم خانگی

اعطا 24 جایزه نوآوری CES 2022 به ال جی الکترونیکس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمتر از دو ماه تا آغاز نمایشگاه CES 2022 باقی مانده اگر چه قبل از شروع این ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمتر از دو ماه تا آغاز نمایشگاه CES 2022 باقی مانده اگر چه قبل از شروع این رویداد بزرگ برخی از اخبار مربوط به آن افشا می شود اما همچنان مشتاق هستیم تا هر چه زودتر این نمایشگاه افتتاح شود. یکی از اخباری که به تازگی منتشر شده است خبر اعطا 24 جایزه نوآوری CES 2022 به ال جی توسط انجمن فناوری مصرف‌کنندگان (CTA) بود که توجه بسیاری را به خود جلب نمود.

برای مشاهده جدیدترین خبرهای نمایشگاه CES 2022 روی گزینه زیر کلیک کنید.

نمایشگاه CES 2022

طبق روال هر سال انجمن فناوری مصرف‌کنندگان از میان محصولات و گجت هایی که قرار است در CES 2022 به نمایش گذاشته شود، خلاقانه ترین و نوآورانه ترین محصولات را انتخاب می نماید. سبد محصولات ال جی توانست 24 جایزه نوآوری 2022 CES را دریافت نماید که این نشان دهنده پیشرفت و رشد این کمپانی در تولید و طراحی محصولات جدید است. شایان ذکر است که در ده سال اخیر هر ساله در نمایشگاه CES تلویزیون های اولد ال جی مفتخر به دریافت جایزه نوآوری بوده و مورد تحسین کارشناسان و داوران قرار گرفته زیرا ال جی در صنعت سرگرمی های خانگی همیشه از فناوری های پیشرفته برای تولید محصولات خود استفاده می نماید.

 24 جایزه نوآوری CES 2022 به ال جی

یکی دیگر از محصولات ال جی بسیار مورد تشویق داوران قرار گرفته صفحه نمایشگر LG One:Quick بوده که می تواند امکان اجرا ویدیو کنفرانس را فراهم سازد. از آنجایی که با ورود کرونا بیشتر افراد از راه دور و طریق ویدیو کنفرانس ها به کار و تحصیل خود مشغول هستند این نمایشگر بسیار مفید و کار آمد واقع شده است.

 24 جایزه نوآوری CES 2022 به ال جی

علاوه بر این، ال جی برای نوآوری در طراحی و تولید لوازم خانگی هایی همچون دستگاه تصفیه هوا LG PuriCare Air Purifier Pet که دارای سیستم چند مرحله ای فیلتراسیون با فیلتر بوزدایی فوتوکاتالیستی و فیلتر HEPA برای جذب بو ها، ذرات مضر، گرد و غبار و سایر ذرات آلرژی زا است ، مجموعه جدید یخچال فریزر اینستا ویو با درب فرنچ ال جی LG InstaView French-Door Refrigerator Objet Collection با امکانات جدید همچنین جدیدترین گجت مفهومی ال جی برای باغبانی کردن در خانه به نام  LG tiiun مورد استقبال و تعریف و تمجدید قرار گرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟