سرپرست و عضو هیات مدیره شرکت پارس الکتریک
اخبار لوازم خانگی

مرکز نوآوری و شتاب‌دهی پارس آغاز به کار می کند

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، حسن کمالو سرپرست و عضو هیات مدیره شرکت پارس الکتریک با توجه به برنامه ریزی های ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، حسن کمالو سرپرست و عضو هیات مدیره شرکت پارس الکتریک با توجه به برنامه ریزی های انجام شده برای راه اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی حوزه لوازم خانگی الکترونیکی گفت: باید تلاش کنیم به جای واردات محصول و ارائه محصولات غیر ایرانی، در خصوص نوآوری و همکاری مشترک با شرکت های صاحب فناوری داخلی از مرحله تحقیق و توسعه و طراحی محصول تا ساخت و عرضه محصولات مشارکت و همفکری با نخبگان و صاحبان ایده داشته باشیم.
کمالو تاکید کرد: نوآوری را باید پایه تحولات فناورانه بدانیم و شرکت کارخانجات پارس الکتریک برنامه دارد تا حامی توسعه این‌ نوآوری ها در حوزه لوازم خانگی الکترونیک در کشور باشد.
وی با بیان اینکه تحقق نوآوری با کمک استارت آپ ها میسر می شود، گفت: مرکز نو آوری پارس با ارائه امکاناتی همچون شتابدهی و فضای کار اشتراکی ویژه فعالان این حوزه در تلاش است به محلی برای سرمایه گذاری و توسعه حوزه لوازم خانگی بدل شود.
سرپرست شرکت پارس الکتریک در پایان ضمن دعوت از کلیه تیم های استارتاپی و فناور در حوزه تکنولوژی لوازم خانگی برای پیوستن به مرکز نوآوری پارس گفت: با برنامه ریزی های انجام شده امسال در نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی ضمن ارائه محصولات تولیدی شرکت پارس ، در نظر داریم فضایی جهت ارتباط و تعامل با شرکت های فناور ایجاد کنیم تا با استفاده از نیاز سنجی درخواست های ایشان بنیان های مرکز نوآوری پارس را بنیان کنیم.
کمالو در پایان افزود:‌از همه علاقمندان به حوزه فناوری های لوازم خانگی دعوت میکنم تا با حضور در غرفه پارس الکتریک در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی تهران (۲۵ تا ۲۸ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۹ الی ۱۷ / سالن ۳۸) و یا در ایام پس از نمایشگاه با هماهنگی مدیریت روابط عمومی و برگزاری جلسات حضوری با ارائه پیشنهادات و درخواست های خود ، ما را در برنامه ریزی دقیق تر برای راه اندازی مرکز نوآوری پارس در آینده نزدیک یاری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟