گرانی لوازم خانگی
اخبار لوازم خانگی

قیمت کالا‌ها باید به نحوی باشد که مصرف کننده لوازم خانگی توان پرداخت آن را داشته باشد

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت کالا‌ها در برخی لوازم خانگی باید به ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت کالا‌ها در برخی لوازم خانگی باید به نحوی باشد که مصرف کننده توان پرداخت آن را داشته باشد.

حجت‌الله فیروزی با بیان اینکه پس از خروج برخی از کشور‌ها از بازار لوازم خانگی ایران نیازمندی‌های داخلی احصا و خطوط تولید به جریان افتاد، بیان داشت: از این رو حمایت از تولیدکنندگان لوازم خانگی از سوی دولت، مجلس و در راس آن مقام معظم رهبری مدنظر قرار گرفت.

وی تاکید کرد: پیرو این حمایت‌ها، این مسئله مدنظر بود که تولید داخل حمایت شود و نیاز بازار داخلی تامین شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با این حال توقع این است که در شرایط فعلی کسانی که در این بازار فعال هستند در راستای ایجاد اعتماد بیشتر چندین اقدام را مدنظر قرار دهند.

فیروزی با بیان اینکه در حال حاضر بازار لوازم خانگی در انحصار شرکت‌های داخلی است، گفت: از این رو تولیدکنندگان لوازم خانگی باید رعایت انصاف را داشته باشند.

این نماینده مجلس تأکید کرد: همچنین تولید کنندگان لوازم خانگی باید در وهله بعد کیفیت تولیدات و کالا‌ها را بالا ببرند تا مردم انگیزه لازم را برای استفاده از کالا‌های داخلی داشته باشند.

فیروزی با بیان اینکه انحصار در کیفیت و قیمت کالا‌ها اثر منفی می‌گذارد، اظهارداشت: شاید مهمترین انتقادی که هم مردم و هم مسئولین در این بخش دارند این است که وقتی این مجموعه‌ها مورد حمایت حاکمیت قرار گرفتند حتماً باید ارتقای کیفیت و کاهش قیمت محصولات را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش افکار نیوز، این نماینده مجلس بیان داشت: قیمت کالا‌ها در برخی لوازم خانگی باید به نحوی باشد که مصرف کننده توان پرداخت آن را داشته باشد لذا اگر کالایی با کیفیت باشد، اما مصرف کننده توان خرید آن را نداشته باشد طبیعی است که از این کالا‌ها استفاده نخواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟