ریموت کنترل ایرموس مدل W29 الیو چه امکاناتی دارد؟ + ویدیو
اخبار لوازم خانگی

ریموت کنترل ایرموس مدل W29 الیو چه امکاناتی دارد؟ + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ریموت کنترل ایرموس مدل W29 الیو  بسیار کاربردی است و به دلیل برد بی‌سیم 10 ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ریموت کنترل ایرموس مدل W29 الیو  بسیار کاربردی است و به دلیل برد بی‌سیم 10 متر برای سمینارها بسیار راحت بوده و می تواند کار ارائه دهنده را آسان تر کند.

ریموت کنترل ایرموس طی سال های گذشته بسیار پرطرفدار شده و کار با آن ها برای اکثر کاربران لذت بخش است. این مدل ها به صورت بی سیم به دستگاه مورد نظر متصل شده و از آن می توان به عنوان صفحه کلید مجازی استفاده کرد. شرکت تولید کننده لوازم خانگی الیو ضمن تولید مدل های متنوع تلویزیون در بازار به ارائه انواع ریموت کنترل مشغول است که ریموت کنترل ایرموس مدل W29 الیو یکی از مدل های پرفروش این شرکت به شمار می رود.

مشخصات ریموت کنترل ایرموس مدل W29 الیو

 

علت نام گذاری ایر موس به دلیل عملکرد بی سیم شبیه به موس است که با حرکت دادن ریموت در هوا می توانید دستورات خود را منتقل کنید. مشخصات ریموت کنترل ایرموس مدل W29 الیو تنها شامل این نمی شود و از سایر قابلیت های آن می توان از طراحی ارگونومیک، تجهیز به مینی کیبورد انگلیسی و فارسی، باتری لیتیومی داخلی با ظرفیت 300 میلی امپر، محدوده برد تا 10 متر و … اشاره کرد.

قابلیت ایر موس Air mouse

همان طور که اشاره شد قابلیت ایرموس بسیار محبوب شده زیر با تلویزیون های هوشمند سازگاری دارد و کار کردن با آن بسیار راحت است.از طرفی دیگر برای استفاده در سمینارها ایده آل هستند.

طراحی ارگونومیک

ابزارهای دستی باید به گونه ای طراحی شوند تا کاربر به آسانی بتواند از آن استفاده کند. وزن ریموت کنترل ایرموس مدل W29 الیو  سبک بوده و دکمه ها به گونه ای است که می توانید هر چه راحت تر کنترل دستگاه و تلویزیون هوشمند خود را در دست بگیرید.

محدوده برد

ریموت کنترل ایرموس مدل W29 الیو

محدوه برد استاندارد برای یک کنترل خوب و مناسب 10 متر است که مطمئنا دامنه کمتر خوشایند نیست و می تواند کاربر را با مشکل مواجه کند. این مدل الیو دارای برد 10 متر است که از این جهت توانسته رضایت مشتری را به همراه داشته باشد.

باتری لیتیومی داخلی

ریموت کنترل ایرموس مدل W29 الیو

باتری لیتیومی داخلی راندمان بالایی دارند که این مدل الیو  با ظرفیت 300 میلی امپر به فروش می رسد و در واقع عمر باتری یکی از عامل های مهم برای دستگاه الکترونیکی است که این نکته در این مدل مورد توجه قرار گرفته است.

مینی کیبورد انگلیسی و فارسی

ریموت کنترل ایرموس مدل W29 الیو

مینی کیبورد انگلیسی و فارسی ریموت کنترل الیو منجر شده تا امکان تایپ برای کاربران نیز فراهم شود.

سایر امکانات ریموت کنترل الیو

ویژگی های این محصول الیو به اینجا ختم نمی شود و در توضیح بیشتر مشخصات آن می توان گفت که مجهز به ژیرسکوپ 6 محوره بوده و از قابلیت اتصال با کابل USB و فعال شدن و غیر فعال شدن اتوماتیک نیز برخوردار است. این مدل با لینوکس و اندروید سازگاری داشته و به کمک کابل یو اس پی می توان آن را شارژ کرد.

از این مدل همه فن حریف می توان به عنوان کنترل IR، کیبورد، ماوس و پرزنتر ریموت استفاده کرد که در نهایت فناوری بی سیم پیشرفته با فرکانس 2/4 هرتز می تواند مشتری را بابت خرید متقاعد کند.

درباره الیو

ریموت کنترل ایرموس مدل W29 الیو

الیو یکی از برندهای تولید کننده لوازم خانگی ایرانی است که در حال حاضر بر روی تولید انواع تلویزیون و ریموت کنترل تمرکز دارد.این تولید کننده ایرانی تلاش کرده تا طی سال های گذشته از تجربیات خود در حوزه واردات لوازم خانگی و همکاری با شرکای خارجی مانند وستل ترکیه و ال جی برای تولید محصولات برند الیو کمک بگیرد و می توان گفت که محصولات آن به جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا مجهز بوده و با ضمانت آسال سرویس ارائه می شوند. برای اطلاع از سایر محصولات این برند می توانید به سایت این شرکت به آدرس https://olivehome.ir/ مراجعه کنید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • ༒matiñ༒ | 11 فروردین 1403 در 12:31 ب.ظ

    چطوری به شارژ وصل کنم