راهنمای خرید لوازم برقی دوو برای جهیزیه تا سقف 50 میلیون تومان
اخبار لوازم خانگی

سفیر برند دوو فرداشب معرفی می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سفیر برند دوو قرار است فردا شب (17 اسفند 1400)  معرفی شود و آن طور که خبرنگار ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سفیر برند دوو قرار است فردا شب (17 اسفند 1400)  معرفی شود و آن طور که خبرنگار «ال کا ایران» کسب اطلاع کرده انتظار می رود تا یکی از بازیگران خانم مشهور که کارنامه درخشانی در عرصه بازیگری، کارگردانی و … دارد به عنوان چهره این برند انتخاب شود.

در همین رابطه بخوانید:

نیکی کریمی سفیر برند دوو شد + ویدیو

طی سال های گذشته عباراتی مانند سفیر برند به گوش همه مردم خورده است که در واقع از آن شخص به عنوان چهره و یا نماینده برند یاد می شود. انتخاب سفیر برای یک برند می تواند منجر به افزایش اعتماد مشتریان و اعتبار برند شود و در همین راستا قرار است که سفیر برند دوو فردا شب معرفی شود.

شرکت دوو یکی از فعالین حوزه لوازم خانگی است که مشتریان ایرانی سال هاست با این برند و محصولات آن آشنایی دارند و همان طور که می دانید این برند با ضمانت و گارانتی انتخاب الکترونیک در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

یک منبع آگاه به ال کا ایران اعلام کرده که سفیر برند دوو یکی از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران است که در بخش فیلم سازی نیز فعالیت می کند و از وی به عنوان یکی از تاثیرگذارترین هنرمندان سینما پس از انقلاب ایران نیز یاد می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟