تلویزیون های LCD 2022 ال جی
اخبار لوازم خانگی

تلویزیون های LCD 2022 ال جی در بازار اروپا + جزئیات

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پس از اعلام قیمت و زمان در دسترس بودن تلویزیون های OLED 2022 در اتحادیه اروپا، ...

بهنام وحیدی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، پس از اعلام قیمت و زمان در دسترس بودن تلویزیون های OLED 2022 در اتحادیه اروپا، جزئیات تلویزیون های LCD 2022 ال جی از جمله تلویزیون های “QNED” منتشر شده است.

تلویزیون‌ های LCD پیشرفته ۲۰۲۲ ال‌ جی که به دلیل وجود نقاط کوانتومی و پنل miniLED با نام QNED شناخته می‌ شوند، می توان گفت نسخه بروز شده تلویزیون های سال گذشته هستند زیرا تغییر چندانی نداشته است. این دسته از تلویزیون ها در زیر خط تولید OLED قرار دارند و مقرون به صرفه تر خواهند بود.

LG 2022 LCD TVs

ال‌ جی آلمان  تأیید کرده است که قیمت یک تلویزیون ال سی دی 55 اینچی miniLED (QNED85) امسال از 1600 یورو شروع می‌ شود. ال جی اعلام کرده که در کالکشن امسال یک مدل تلویزیون QNED80 وجود دارد اما این مدل دارای نور لبه خواهد بود. لازم به ذکر است که ما هنوز به صورت دقیق نمی دانیم هزینه تلویزیون های LCD 8K چقدر خواهد بود اما می دانیم مدل های 8K تا 2600 ناحیه کم نور (86 اینچ) ایجاد خواهند کرد.

در بین تلویزیون های LCD 2022 ال جی ، همچنین تلویزیون‌ های LCD جدید «NanoCell» را روانه بازار خواهد شد اما به نظر می‌ رسد که این سازنده تلویزیون کره جنوبی به آرامی ساخت «QNED» را به نفع و احترام  «QLED» سامسونگ کنار خواهد گذاشت.

تلویزیون های LCD 2022 ال جی

تلویزیون های LCD 2022 ال جی

تلویزیون های LCD 2022 ال جی

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟