سرای ایرانی
اخبار لوازم خانگی

سرای ایرانی کالای معیوب فروخته شده را پس نگرفت + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، به نظر می‌رسد گسترش مدیا مارکت‌ها در ایران نه تنها کمکی به ایجاد ...

بهنام وحیدی | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، به نظر می‌رسد گسترش مدیا مارکت‌ها در ایران نه تنها کمکی به ایجاد رضایتمندی در مشتریان نکرده بلکه به دلیل عدم نظارت بر فعالیت این فروشگاه‌ها، حجم نارضایتی مشتریان را نیز افزایش داده است. آنطور که یکی از مشتریان ناراضی سرای ایرانی به تحریریه «ال کا ایران» خبر داده است، سرای ایرانی کالای معیوب فروخته شده به مشتری را پس نمی‌گیرد.

 

یکی از مشتریان ناراضی سرای ایرانی در این باره به خبرنگار «ال کا ایران» گفت : در تاریخ  26 تیرماه سال جاری یک عدد ساعت هوشمند از سرای ایرانی به مبلغ  15 میلیون تومان خریداری کردم تا به عنوان کادوی تولد به همسرم هدیه کنم. پس از خرید، پلمپ گارانتی را در سرای ایرانی باز کردیم اما برای اینکه جعبه را پیش از هدیه دادن باز نکنیم، به پلمپ جعبه دست نزدیم.

وی ادامه داد : چند روز بعد در یک رستوران ساعت هوشمند خریداری شده را به همسرم هدیه دادم و از آنباکس کردن کالا در همان لحظه فیلم تهیه کردم که فیلم برای رسانه شما ارسال شده است. پس از باز شدن جعبه متوجه چن نکته شدیم. ما به نیت اپل واچ سری 7 این محصول را خریداری کردیم و روی جعبه هم مشخص است که سری 7 بوده اما بعد از باز کردن جعبه متوجه شدیم که سری 7 نیست!!!

این مشتری ناراضی سرای ایرانی گفت : نه تنها سری 7 اپل واچ نبود، بلکه کالا معیوب بوده و کار نمی‌کرد. شارژر به محصول نمیخورد. با سرای ایرانی تماس گرفتیم و متوجه شدیم که سرای ایرانی کالا را پس نمیگیرد. کالای معیوب خریداری شده از سرای ایرانی را به تعمیرات بردیم و متوجه شدیم که محصول تقلبی است.

وی افزود : به سرای ایرانی مراجعه کردیم. مدیران مجموعه در ابتدا به هیچ وجه زیر بار خرابی و معیوب بودن کالا نرفتن. بعد از پیگیری های زیاد ما را به بازرگانی که شهر لوازم خانگی این کالا را از آنجا خریده بود پاس دادند. بازرگانی هم قبول نکرد و گفت سرای ایرانی باید کالای معیوب را پس بگیرد. به اتحادیه موبایل در خیابان حافظ رفتیم که آنجا هم پاسخی جز اینکه “به ما مربوط نیست، بروید اتحادیه قم” دریافت نکردیم. با اتحادیه قم نیز تماس گرفتیم که عزیزان در آنجا هم به ما گفتند ” به ما ربطی ندارد، بروید دادسرا شکایت کنید”.

بیشتر بخوانید:

تخلف آشکار شهر لوازم خانگی زیر سایه بی نظارتی/ پول گرفته شده پس داده نمی شود

به گزارش خبرنگار «ال کا ایران»، حجم نارضایتی از فروشگاه های بزرگ مانند سرای ایرانی و شهر لوازم خانگی روز به روز در حال گسترش است. کافیست سری به صفحه اینستاگرام این مجموعه ها بزنید و تا قبل از اینکه نظرات منفی حذف شود، میزان نارضایتی مردم از این فروشگاه ها را بررسی کنید.

حال این پرسش مهم مطرح است که چرا هیچ شخص یا نهاد نظارتی پاسخگو نیست؟ تکلیف ضرر و زیان مالی خریداران این فروشگاه چیست؟ چه کسی وظیفه نظارت داشته و باید پیگیر رفع مشکلات مردم شود؟

بر اساس قانون سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان در بخش وظایف‌عرضه‌کنندگان کالا و خدمات در قبال حقوق مصرف‌کنندگان، ماده 2 می‌گوید ” اگر موضوع معامله جزئی (عین معین) باشد مشتری می‌تواند معامله را فسخ کند یا ارش کالای معیوب و سالم را مطالبه کند و فروشنده موظف است پرداخت کند.”

در این شرایط فروشنده کالا باید پول دریافت شده از مشتری را تمام و کمال و بدون هیچ کسری به مشتری بازگرداند. بر اساس همین قانون، فروشگاه سرای ایرانی یک تخلف آشکار کرده و باید پاسخگو باشد.

ال کا ایران این حق را برای مجموعه سرای ایرانی قائل است تا جوابیه این مجموعه در خصوص گزارش فوق در انتهای همین گزارش منتشر کند.

 

بیشتر از سرای ایرانی بدانید

سرای ایرانی یکی از هایپرمارکت های لوازم خانگی در ایران است که مطمئنا به واسطه تبلیغات گسترده نام ان به گوش شما خورده است. اما شاید کمتر کسی نگاه موشکافانه به پیدایش این فروشگاه ها و عملکرد آن ها در سال های اخیر داشته است. این که سرای ایرانی چه قدر در انجام تعهدات خود پای بند بوده و یا خرید از این هایپرمارکت به نفع خریدار است یا خیر ؟ سوالی است که بی جواب مانده است

هدف از پیدایش هایپرمارکت ها حذف واسطه، عرضه کالای ارزان، ارائه خدمات رفاهی بهتر و همچنین دسترسی مردم به تنوع بالایی از محصولات عنوان شده است اما باید دید که مراکزی مانند سرای ایرانی تا چه حد برای تحقق این اهداف گام برداشته اند، برای آشنایی بیشتر با این هایپرمارکت در ادامه قصد داریم تا ضمن معرفی سرای ایرانی به سوالات رایج مشتریان که در ادامه لیست شده پاسخ دهیم.

  • سرای ایرانی تلویزیون
  • قیمت موبایل در سرای ایرانی قم
  • فروش اینترنتی سرای ایرانی
  • سرای ایرانی خودرو اقساطی
  • شرایط اقساطی سرای ایرانی ۱۴۰۱
  • فروش اقساطی موبایل سرای ایرانی
  • قیمت محصولات سرای ایرانی قم
  • خرید از سرای ایرانی
  • سرای ایرانی اصفهان کجاست

درباره سرای ایرانی

سرای ایرانی از سال 1394 در قم با هدف فروش و ارائه لوازم خانگی، فرش و مبلمان آغاز به کار کرد و از سال 1399 با گسترش فضای فروشگاهی خود به بیش از 50 هزار متر مریع توانست تا تنوع محصولات خود را بیشتر کند.

راهنمای خرید از سرای ایرانی

سرای ایرانی در حال حاضر محصولاتی مانند فرش ماشینی و دستباف، موکت، لوستر و لوازم روشنایی، لوازم خانگی، کالای دیجیتال و مبلمان عرضه می کند که اگر تمایل به خرید از سرای ایرانی دارید، در این بخش تلاش شده تا اطلاعات جامعی از این فروشگاه در اختیار شما قرار دهیم.

فروش حضوری سرای ایرانی

این هایپرمارکت در حال حاضر سه شعبه در شهرهای قم، کاشان و اصفهان دارد که شعبه اصلی آن واقع در قم، بلوار خدا کرم و نبش کوچه سیزدهم بوده و آدرس شعبه کاشان، میدانگاه آقا، مجمتع نگین است.

سرای ایرانی اصفهان کجاست

با توجه به تبلیغات این هایپرمارکت و افتتاح شعبه اصفهان طبیعی است که سوالاتی مانند سرای ایرانی اصفهان کجاست ذهن مشتریان به ویژه اصفهانی ها را درگیر کند.

شعبه اصفهان سرای ایرانی در آبشار سوم، شهرک شهید کشوری واقع شده که مشتریان می توانند همه روز از ساعت 9 الی یک بامداد از آن بازدید کنند.

فروش اینترنتی سرای ایرانی

فروش اینترنتی از سرای ایرانی امکان پذیر شده است و مشتریان می توانند با مراجعه به سایت این مرکز خرید کالای خود را سفارش داده و آن طور که در سایت این شرکت آمده، ارسال کالا به سراسر رایگان است.

قیمت محصولات سرای ایرانی قم و سایر شعبه ها

قیمت کالا امروزه و با توجه به گرانی های اخیر در بازار لوازم خانگی به یکی از فاکتورهای اصلی هنگام خرید تبدیل شده است.آن طور که این هایپر کالاها مدعی شده اند به دنبال عرضه کالای ارزان و بدون واسطه به مشتریان هستند که البته صحت و درستی این موضوع باید بررسی شود.

با یک جستجوی ساده در اینترنت متوجه خواهید شد که بسیاری از مخاطبان در مورد قیمت محصولات سرای ایرانی قم و سایر شعبه ها سوالاتی مطرح کردند و به دنبال اطلاعاتی نظیر قیمت موبایل در سرای ایرانی قم یا قیمت لباسشویی در سرای ایرانی و سایر محصولات هستند.

متاسفانه در سایت سرای ایرانی اطلاعات زیادی از مدل ها، برندها یا مواردی مانند قیمت موبایل در سرای ایرانی قم یا قیمت لباسشویی اشاره نشده و افرادی که امکان مراجعه حضوری ندارند، نمی توانند به راحتی خرید اینترنتی از سرای ایرانی ثبت کنند.

به طور کلی در مورد فروش اینترنتی از سرای ایرانی و شرایط آن توضیحاتی در سایت درج نشده و تنها اشاره شده که ارسال کالا به صورت رایگان است.

شرایط اقساطی سرای ایرانی ۱۴۰۱

یکی از امکاناتی که این هایپر مارکت برای خریداران امکان پذیر کرده، خرید اقساطی است و به همین دلیل در مطلب از سرای ایرانی چه می دانیم؟ به شرایط اقساطی سرای ایرانی ۱۴۰۱ اشاره شده است.

در سایت این مرکز بخشی با عنوان شرایط اقساط وجود دارد که برای راحتی مخاطبان جدول شرایط اقساطی سرای ایرانی ۱۴۰۱ گرداوری شده تا مشتریانی که بابت فروش اقساطی موبایل سرای ایرانی یا سایر محصولات سوال دارند، پاسخ خود را دریافت کنند.  اخیرا سرای ایرانی خرید خودرو اقساطی را امکان پذیر کرده که شرایط آن در سایت سرای خودرو درج شده است.

شرایط اقساطی سرای ایرانی ۱۴۰۱

 

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟

نظرات ثبت شده

  • علی | 20 مهر 1401 در 1:37 ب.ظ

    سلام هر آنچه از سرای ایرانی قم می گویند درست است با علم به اینکه می داند کالای معیوب دارد عمدا کالا را به مشتریان و خریداران شهرستانی ارسال میکند و چون باربری و مشتری از درون کارتن خبر ندارد تحویل می گیرد وقتی نمایندگی برای راه اندازی مثلا ماشین لباسشویی و یا یخچال مراجعه میکند علی رغم‌گزارش نمایندگی از معیوب بودن کالا سرای ایرانی حاظر به تعویض نیست و از این را کلا برداری میکند . اصلا این این فروشگاه قابل اعتماد نیست .

    • ماریاmm | 15 بهمن 1401 در 1:24 ق.ظ

      دقیقا همین بلا رو سر ما آوردن و یخچالی که برای ما فرستادن کلی ضربه خورده بود ولی قبول نکردن
      به قدری بی کیفیت بود که یخچال نو الان تمام زنگ زده شده انگار این یخچال ۳۰ سال کار کرده😡

      • محمدمهدی | 08 اسفند 1401 در 0:07 ق.ظ

        پیگیری تعطیل!
        تختواب و کنسول من رو آوردن،
        خودم از ماشین آوردم پایین!خودمم کارگر گرفتم تا ببرمش داخل منزل!
        درصورتی که بهم گفته بودن اگه کارگر لازم دارید،بگید.منم گفتم لازم دارم و هزینه‌ش رو هم میدم.ولی فقط یه راننده آمده بود که باهم دوتایی تخت و کنسول و مبلمان رو ببریم بالا!
        هیچی دیگه! ساعت ۹/۳۰شب وسایل رو آوردن و چون کارگر همراهشون نبود،تا ساعت ۱۲شب طول کشید تا به زور کارگر پیدا کنیم!

        مبلی هم که پایه‌ش شکسته بود،هیچکس گردن نگرفت!
        نه باربری!نه خوده سرای ایرانی.
        گردن همدیگه مینداختن.

        بهرحال اگه پول اضافه دارید،برید بریزید دور بهتر از سرای ایرانیه

      • داریوش | 20 خرداد 1402 در 2:19 ب.ظ

        سلام واقعا بی مسولیت هستن اول که میخوای خرید کنید انقدر خوب برخود میکنن و وعده وعید میدن. وقتی پول وچکها رو دادید زمان تحویل رسید بدقولی میکنن و وقتی پیگیر میشوی مداو دروغ میگن …من مبل خرید کردم به تاریخ ۱۳ اسفند وگفتن اواسط اردیبهشت تحویل میدیم الان ۲۱ خرداد هست وهنوز تحویل ندادن ومدام میگن امروز فردا یا اخر هفته میاد .نه وصل میکنن به مسولی ونه درست راهنمایی میکنن خلاصه گول زرق برق تبلیغات این دروغگوها رو نخورید موقعه اعتراض چنتا اپراتور هستن که جواب میدن و هیچ مسول پاسوخگویی نیست که جوابگو باشه الان ۳ قسط هم پرداخت کردم .نیمی از پول مبلمان رو دادم ولی هیچ هیچ دوستان از این فروشگاها خرید نکنید که اگر به مشکل برخوردید دستتون به هیچ جا بند نیست

    • حجت اله | 09 اردیبهشت 1402 در 10:05 ب.ظ

      عدم پاسخگویی سرای ایرانی
      پنهان کردن نوشتار نقل قول شده
      سلام در تاریخ ۱۴۰۱/۹/۲۰ نزدیک ۳۰ میلیون تومان از جمله فرش از سرای ایرانی اصفهان خرید کردم کمی چای روی فرش ریخت و با آب نرفته و لکه گرفت کارشناس سرا آقای غلامی آمدند منزل و با اسپری هم نرفت گفتند موضوع را به قم ارجاع می کنیم حال قم می گوید ما فرش را سالم تحویل دادیم و مسوولیت نداریم آیا این است مشتری مداری و مدیریت کاش سرای اصفهان استقلال داشت یا قم جواب سر بالا نمی دادند شماره خرید ۴۲۲۶۰۳ است لطفا ضمن برخورد با قصور کارشناسان جوابگوی قم تذکر دهید

    • مهدی | 28 تیر 1402 در 2:15 ب.ظ

      من باند مکسیدر خریدم کار نمیکنه میگن نمایندگی ببرین اخه مگه این وسیله با این حجمرا میشه هردفعه از طبقه چندم خونه بتلا پایین کرد و کرا یه داد و برد و نمایندگی میگه تا قطعه را ارسال کنن شاید دو ماه طول بکشه باید همون جا باشه اخه این رسمشه

  • حدیثه زز | 26 مهر 1401 در 12:11 ب.ظ

    من خرید از سرای ایرانی کردم گفتن ۷۲ساعته به دستم میرسه بعد یه هفته پیگیری تازه به من گفتن که باید یه هفته دیگه صبر کنم واقعا تاسف آوره این مجموعه به این بزرگی اینقدر بی برنامه هستن از طرفیم جای عذرخواهی طلب کارانه با آدم حرف میزنن

  • سمیه | 30 مهر 1401 در 12:26 ب.ظ

    من یک ماه پیش‌از سرای ایرانی ی آبگرمکن خریدم بماند که پروسه خرید چقدر طولانی و با اشتباه کارکنان همراه بود .یک بار ارسال کردن معیوب بود هنوز بعد یک ماه دستم نرسیده .هر روز تماس میگیرم و حرف تکراری می‌شنوم. …خرید ازشون رواصلا توصیه نمی‌کنم بسیار بی نظم و دروغگو هستند و فقط تبلیغ پوچ و توخالی

    • بهاره رفیعی | 28 فروردین 1402 در 3:46 ق.ظ

      چرا هیچ کس جلوی این رو نمیگیره.دزدی آشکار ۲۴میلیون گرفتن بابت تلویزیون معیوب

    • داریوش | 20 خرداد 1402 در 2:23 ب.ظ

      سلام واقعا بی مسولیت هستن اول که میخوای خرید کنید انقدر خوب برخود میکنن و وعده وعید میدن. وقتی پول وچکها رو دادید زمان تحویل رسید بدقولی میکنن و وقتی پیگیر میشوی مداو دروغ میگن …من مبل خرید کردم به تاریخ ۱۳ اسفند وگفتن اواسط اردیبهشت تحویل میدیم الان ۲۱ خرداد هست وهنوز تحویل ندادن ومدام میگن امروز فردا یا اخر هفته میاد .نه وصل میکنن به مسولی ونه درست راهنمایی میکنن خلاصه گول زرق برق تبلیغات این دروغگوها رو نخورید موقعه اعتراض چنتا اپراتور هستن که جواب میدن و هیچ مسول پاسوخگویی نیست که جوابگو باشه الان ۳ قسط هم پرداخت کردم .نیمی از پول مبلمان رو دادم ولی هیچ هیچ دوستان از این فروشگاها خرید نکنید که اگر به مشکل برخوردید دستتون به هیچ جا بند نیست

  • حسن | 01 آبان 1401 در 10:04 ق.ظ

    سلام
    من از این فروشگاه مبل تهیه کردم علی رغم اینکه بقیه در مورد عدم پیگیری این مجموعه در مورد سفارشات و کیفیت ناقص و پایین ….به من تذکر دادند
    مبل ها با شکستگی و پوسیدگی پارچه و و کیفیت خیلی بد طوری که مبل از همون ابتدا افتادگی پیدا کرد بدست من رسیده و پس از پیگیری‌ها هیچ کس پاسخگو نبود فقط بخشهای مختلف خیلی محترمانه منو سر کار گذاشتن و بهم پاس دادند تا خودم خسته شدم

    • بهاره رفیعی | 28 فروردین 1402 در 3:48 ق.ظ

      تنها را تجمع جلوی درب سرای ایرانی
      جهت هماهنگی تجمع تماس بگیرید

      09196265977

  • یک فریب خورده | 20 آبان 1401 در 9:49 ب.ظ

    ۳ ماه پیش ازاین مجموعه ی افتضاح سرویس خواب خریدم که بعد از تحویل با تاخیر یک ماهه اینه و صندلی شکسته رسید که ما مرجوع کردیم و هنوز بعد از ۶ ماه از خرید نتو نستیم جنسمون رو تحویل بگیریم.و هیچ کسم جواب گو نیس.خدالعنتشون کنه فقط

    • بهاره رفیعی | 28 فروردین 1402 در 3:49 ق.ظ

      تنها را تجمع جلوی درب سرای ایرانی
      جهت هماهنگی تجمع تماس بگیرید

      09196265977

  • مقدم | 05 آذر 1401 در 1:37 ب.ظ

    خرید اسان و ساده
    حدود 3ماه قبل از سرای ایرانی 4تخته فرش خریدم در حین خرید مسئولین غرفه با کمال صبر و متانت نسبت به انتخابمان و نسبت به نوع جنس بکار گرفته شده و حتی معایب و محسنات اجناس توضیح کامل داده و پروسه خرید اقساطی را هم با در نظر داشتن روشی که به سود ما بود چه ازنظر تعداد ماه و مبلغ قسط بسیار سریع و چون محل تحویل شهر کرج بود پس از تحویل چک های اقساط با توجه به قول تا ده روز را داده بودند روز پنجم اجناس درب منزل تحویل داده شد.
    بعد از تحویل نیز با من تماس تا از تحویل اجناس مطمین بوده و حتی نسبت به صحیح وسالم بودن انها از من سئوال شد
    همزمان نیز از غرفه موبایل یک پگ ساعت هوشمند خریده ئکه یک هنذفری اشانتیون همراه داشت البته ا توجه به مارک ساعت نمیتوانم نسبت به ارزان یا گران بودن ان قضاوت کنم چون در بازار با این مارک هنوز ندیدم

    • شهاب | 04 شهریور 1402 در 3:32 ب.ظ

      ما سال۱۴۰۲ از سرای ایرانی یک تخته فرش ابریشم خریدیم،به قیمت ۲۵۸میلیون ،۱۳۵ نقد،الباقی چک،وقتی فرش برامون ارسال شد دیدیم قسمتی از ریشه ها زرد شده،گفتن موقع تمیز کردن فرش برای ارسال اینطور شده،ما کالای نو خریده بودیم نه دست دوم،هیچکس پاسخگو نیست،و به ما قول یکماه آینده داده شده،پول هم به هیچ عنوان برنمیگردونن، واقعا آدمهای بیخود و حروم خوری اونجا جمع شدن ،بخاطر درصد سودی که از فروش کالا میگیرن،حاضرن هر جوری سر مردم کلاه بزارن

  • هادی | 19 آذر 1401 در 5:43 ب.ظ

    سلام به احدیت خدا سرای بدقول هاست ،سرای دزدها ،سرای انسان نما ها و سرای اونایی هست که فرق بسن دروغ و دزدی و کلک رغ با فروشندگی نمیدونند من از چهارمحال وبختیاری بهر امیدی برا خرید اونحا رفتم چیزی غیر بدعهدی و بدقولی ندیدم خدا از باعث و بانیش نگذره ،الهی این نونا خرج راه های حرامتون بشه و گوشت حرام به بدن بزنید چرا که دیر یا زود باید پسشون بدین

    • بهاره رفیعی | 28 فروردین 1402 در 3:49 ق.ظ

      تنها را تجمع جلوی درب سرای ایرانی
      جهت هماهنگی تجمع تماس بگیرید

      09196265977

  • محمد رضا | 28 آذر 1401 در 1:47 ب.ظ

    سلام من یه افغانستانی هستم به تمام اتباع افغانستان به اطلاع میرسانم که دیگه به هیچ عنوان از سرای ایرانی خرید نکیند بخاطر که سر ما مردم اتباع افغانستان کلا میزاره من ۱ یک ماه میشه سرویس چوبی خرید گردم ولی هم نمونه شو اشتباه فرستاده هم رنگ اش رو اشتباه فرستاده هر روز میرم و هر روز زنگ میزنم هیچ اقدام نمیکند از اعتباری نیست با احترام اتباع افغانستانی تهران

    • بهنام وحیدی | 28 آذر 1401 در 2:12 ب.ظ

      سلام وقتتون بخیر. سردبیر ال کا ایران هستم.لطفا با من تماس بگیرید
      وحیدی 09124852208

  • سیدعباس موسوی | 07 دی 1401 در 3:33 ب.ظ

    سلام
    من دو هفته پیش از سرای ایرانی 4 قلم جنس سنگین خریدم.
    روزی که داشتم خرید میکردم فروشنده بخش لوازم خونگی بهم گفت بعد از تسویه همون روز سفارش برام ارسال میشه.
    من هم یه چک یک هفته ای داده بودم.
    البته مبلغ فاکتور 68 میلیون بود و من 20 میلیون رو نقد دادم.
    الان یک هفته از پاس شدن چک گذشته و هنوز سفارش رو برام نفرستادن. هر چی هم زنگ میزنم جواب سر بالا میدن.
    زمان خرید خیلی بالا و پایین میپرن و میگن ما خیلی خوبیم اما زمان تحویل اصلا پیگیر سفارش نمیشن و توی تحویل افتضاح کار کردن.
    درضمن با اینکه انقدر زمان برده اصلا امکان انصراف نداره و کنسل نمیکنن.
    میگن وایسا تا برات بفرستیم.
    من نقد خرید کردم. با این شرایط میتونستم راحت تر از دیجی کالا خرید کنم و خیلی زودتر تحویل بگیرم.
    رسما کلاه برداری میکنن با این همه تبلیغات پر زرق و برق.
    زمان خرید قیمت 2 تا از محصول ها هم از دیجی کالا بالاتر بود و مسئول قسمت لوازم خانگی کلی بهونه میاورد که مبلغ رو کم نکنه.
    همون جا زنگ زدیم به دیجی کالا و کلی بحث کرد که دیجی کالا بااین قیمت نمیده و از این جور چیزا تا قیمت رو کم نکنه.
    کلا با چیزهایی که میگن خیلی فرق داره.
    من که از خریدم ناراضی هستم و به هر کی برسم میگم گول تبلیغاتشون رو نخوره.

    • جواو | 20 مرداد 1402 در 12:47 ب.ظ

      سلام ما یه سرویس خواب گرفتیم که به ما گفتن وقتی رسید موقع تحویل گرفتن کارتن ها رو باز نکنید تا نساب بیاد ما هم باز نکردیم . نساب که اومد دیدیم آینه کنسول شکسته زنگ هم زدیم سرای ایرانی . نساب هم گزارش داد . ولی میگن آینه جزع گارانتی نیست و حرفشون رو عوض کردن که میگن باید باز میکردی تحویل می‌گرفتید.

  • امیر | 12 دی 1401 در 2:05 ق.ظ

    به خدا که سرای دزدهاست
    من یه مبل خریدم موقع انتخاب فروشنده حرم زاده رنکی که ما انتخاب کردیم رو یه کد دیگه توی پیش فاکتور ثبت کرد برامون منم متوجه نشدم تا مبل ها به دستم رسید .وقتی که پیگیر شدم رنگ مبل رو اشتباه فرستادید اعلام کردن من پیش فاکتور رو امضا کردم و کاریش نمیشه کرد .فروشنده حرمزاده کاسبی میکنه برای ریس های دزدش .انشا.. هر چی پول از این طریق گیرشون میاد خرج دعوا و دکتر زن و بچشون کنن

    • بهاره رفیعی | 28 فروردین 1402 در 3:54 ق.ظ

      تنها را تجمع جلوی درب سرای ایرانی
      جهت هماهنگی تجمع تماس بگیرید

      09196265977

  • حجت اله صادقی | 12 دی 1401 در 5:41 ب.ظ

    سلام در تاریخ ۱۴۰۱/۹/۲۰ نزدیک ۳۰ میلیون تومان از جمله فرش از سرای ایرانی قم خرید کردم کمی چای روی فرش ریخت و با آب نرفته و لکه گرفت کارشناس سرا آقای غلامی آمدند منزل و با اسپری هم نرفت گفتند موضوع را به قم ارجاع می کنیم حال قم می گوید ما فرش را سالم تحویل دادیم و مسوولیت نداریم آیا این است مشتری مداری و مدیریت کاش سرای اصفهان استقلال داشت یا قم جواب سر بالا نمی دادند شماره خرید ۴۲۲۶۰۳ است لطفا ضمن برخورد با قصور کارشناسان جوابگوی قم تذکر دهید

  • حجت اله | 12 دی 1401 در 5:45 ب.ظ

    خرید فرش از سرای ایرانی شعبه اصفهان است که وقتی نوبت خدمات پس از فروش می گردد به گردن قم می اندازند و می گویند ما اختیار نداریم باید با سرای ایرانی تماس بگیرید آنها هم ارجاع می دهند به اصفهان اصلا راضی نیستم و فکر می کنم پولم را در جوی آب ریختم

  • حجت اله | 12 دی 1401 در 5:47 ب.ظ

    تشکر دارم از ال کا ایران که نظرات ما را منعکس می دهند ولا من که از سرای ایرانی بخصوص اصفهان رضایت ندارم

    • نفیسه رحیمی | 13 دی 1401 در 10:05 ق.ظ

      ال کا ایران تلاش می کند تا نظرات و انتقادات را برای خرید بهتر مشتری منعکس کنه. ممنون از همراهیتون

      • بهاره رفیعی | 28 فروردین 1402 در 3:55 ق.ظ

        تنها را تجمع جلوی درب سرای ایرانی
        جهت هماهنگی تجمع تماس بگیرید

        09196265977

  • علی | 13 دی 1401 در 9:56 ق.ظ

    درود قسمت جالب کار در قسمت حمل رایگان برای شهر های دیگر ایمه که وقتی بار را ارسال می کنند حتما برای باربری مقصد اعلام میشود و زمانی که وارد باربری شود شما هزینه بار را بباید بدهید که برای بار خریدی ما حدود پنج میلیون و هذینه تخلیه یک میلیون برای کارگر باربری و مجددد زمان تحویل از باربری یک میلیون سوار کردن به ماشین حمل بار جدید و مجدد هذینه میلیونی برای ماشین دوم حمل غیر از ایجاد هذینه حمل بسیار زیاد به علت چند بار تخلیه و سوار کردن کالا ها در صورت مشکل داشتن کالا ها هیچ یک از طرفین چه سرای ایرانی و جه باربری گردن نمی گیرند و شما می مانید و کالا خراب و هزینه های زیادی که داده اید و اقساط یک کالا ی معیوب

  • مهدی زارعزاده | 14 دی 1401 در 11:03 ب.ظ

    سلام وقتتون بخیر
    بعد از کلی دیدن تبلیغات سرای ایرانی برای خرید مبل رفتیم خیلی هم تحویل گرفتن متاسفانه بعد فروش اصلا تحویل نمیگیرن یک هفته زنگ میزنم یه اندازه مبل و بزنم ببنم از درب داخل میاد یانه همش جواب سربالا شنیدم ای مردم سرای ایرانی واقعا سرای بدقولی سرای دزدها حیف مردم گول تبلیغات شما رو میخورن

  • علی | 15 دی 1401 در 5:07 ب.ظ

    سرا که چه عرض کنم..سر گردنه بهتره بگیم
    خدا وکیلی افرادی که برای تبلیغ از هیچ چیز فروگذار نمیشود حتی پشت پا زدن به اقتصاد کشور انتظار چیه؟
    وقتی در این دزدگاه با هر فروشنده ای طرف می شید مطمعن باشید این جملات را میشنوید
    زودتر بخرید..توی این مملکت چی ارزون شده که این بار دوم باشه..و این یعنی دیکته روحی و روانی تورم به مردم و ایجاد نارضایتی
    ..حتما خزیدند و را سریعتر انجام بدید این کالا ها با دلار فلان قیمتها..دو روز دیگه دلار فلان قدر بالا میره..لوازم که همش وارداتی..نگاه به مارک ایرانی نکنید و..
    و هزار جور حرف از این نمونه
    خریدتون اگه نقد نباشه با پرداخت درصدی از کل مبلغ به عنوان پیش پرداخت الباقی مبلغ را واستون بین ۱۰ تا ۲۰ ماه قسط بندی میکنند اما این تازه شروع کاره چون وقتی تفاوت قیمت نقد و اقساطی را میبینید میگید وااااای …بازم صد رحمت به نزول
    و هزاران عیب و ایراد دیگه در سرای به اصطلاح ایرانی اصفهان…سرای له کردن ایرانی ها..چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ روح و روان..اینجا میتونید به ایرانی بودن خودتون خیلی افتخار کنید..امیدواران مسئولان مربوط در عمل حساب این مولتی میلیاردرها را بکشند تا در عمل ببینیم قانون همچنان برش خودش را داره..

  • حجت اله | 16 دی 1401 در 6:36 ب.ظ

    سلام در تاریخ ۱۴۰۱/۹/۲۰ نزدیک ۳۰ میلیون تومان از جمله فرش از سرای ایرانی اصفهان خرید کردم کمی چای روی فرش ریخت و با آب نرفته و لکه گرفت کارشناس سرا آمدند منزل و با اسپری هم نرفت گفتند موضوع را به سرای قم ارجاع می کنیم حال سرای قم می گوید ما فرش را سالم تحویل دادیم و مسوولیت نداریم آیا این است مشتری مداری و مدیریت ،کاش سرای اصفهان استقلال داشت یا قم جواب سر بالا نمی دادند شماره خرید ۴۲۲۶۰۳ است لطفا ضمن برخورد با قصور کارشناسان خرید فرش بی کیفیت ، به سر بالا جواب دادن متصدیان سرای قم تذکر دهید.

  • مهدی | 20 دی 1401 در 0:04 ق.ظ

    سلام من یک فر توکار از سرای ایرانی خریدم خواستم قسطی بخرم آنقدر اختلافش با نقد زیاد بود که نقدی خریدم وقتی رفتم فروشگاه‌های دیگه دیدم یک میلیون تومن گرون باهام حساب کردن گزارش دادم بعد از دوهفته تماس گفتند ما فقط 300 تومن تخفیف خرید بعدی بهتون میدیم ،خیلی مجموعه مزخرف و بی … هستند مواظب باشید فریب نخورید

  • مینا | 02 بهمن 1401 در 1:50 ق.ظ

    فرش پوسیده واسم فرستادن باکلی قیمت گرون.الان ۹ماهه پیگیری میکنم جوابی نگرفتم دهم بهمن مراسم پهن کردن فرش وسط حیاط سرای ایرانی داریم تشریف بیارید.یه بنده خدایی ازخودکارمنداش میگفت همه محصولات سرای ایرانی بنجولهای بازارو بانه هستش .دقت کنید وتحقیق کنید ببینید کدوم یخچال یاتلوزیونی سرای ایرانی توخیابون سی متری کیوانفر هستش .هیچکدوم ازسریهای اونجاتوداخل شهرقم نیست..مردم فریب اینهارونخورید لیبل گوشی صدتومنیومیدن ۴۰۰ وصمانتم میزارن .

    • بهنام وحیدی | 03 بهمن 1401 در 3:07 ب.ظ

      سلام و ارادت. بنده وحیدی هستم سردبیر ال کا ایران. لطفا در خصوص این موضوع با این خط بنده تماس بگیرید. 09361005657

  • نازنین هاشمی | 04 بهمن 1401 در 3:22 ب.ظ

    بنده سه ماه پیش هست صد هزار تومن پول گلس گوشی ازم گرفتن شش ماه بهم ضمانت دادن اول این که اصلا نگفتن کارتنشو نگه دار و بعد گفتن اگر شکست تا شش ماه تعویض رایگان نمایندگی شهرتون امروز چند بار تماس گرفتم برای تعویض میگن پاشو بیا قم کارتنشم بیار برات تعویض کنیم ینی من باید سیصد پول بنزین بدن از تهران برم قم با تمام خستگی و الافیش که یه گلس عوض کنم

  • امیر | 10 بهمن 1401 در 10:29 ق.ظ

    من به اشتباه در چکهای اقساطی . امضا اشتباهی حساب دیگرم را زدم( چون با این حساب خیلی کم کار میکنم و حساب اصلی ام تعداد برگ چکهاش کم بوده مجبوری از این دسته چک استفاده کردم و توجهم به امضا نبود) زمانیکه سررسید اولین قسط شد از بانک اس ام اس برگشت چک اومد در صورتیکه پول تو حساب بود. از طریق بانک فهمیدم مشکل امضا داشته. فرداش کل حسابهام مسدود شد . به سرای ایرانی زنگ میزنم که برم امضا چکها را اصلاح کنم کسی پاسخگو نیست. لطفا و خواهشا زنگ بزنید

  • ماریاmm | 15 بهمن 1401 در 1:35 ق.ظ

    سلام
    مجموعه مزخرف و …
    ۳ هفته پیش ۲تخته فرش خریدیم از سرای ایرانی اصفهان ولی فرش رو از قم برامون فرستادن موقع تحویل راننده … سرای ایرانی یکی از فرشا رو تحویل داد و گفت چون ماشین ظرفیت نداشت یکی از فرشای شما رو آوردیم فردا هم اون یکی رو میاریم به همین نام و نشون دیگه فرشی نیاوردن و میگن راننده گفته فرش رو تحویل داده
    با پیگیری هایی که کردیم انگار این کارشونه
    مواظب باشید

  • امیر | 17 بهمن 1401 در 10:25 ب.ظ

    سلام همشون … هستن و دروغ گو منم مبل خریدم به اسم ۲۵روز تحویل ۴۵روز زمان برد بیارن در کل بگم اینها همه دروغ گو هستن

  • م | 27 بهمن 1401 در 11:05 ق.ظ

    سلام وقتتون بخیر
    به نظرم بدترین و ضعیف ترین فروشگاه هست سرای ایرانی
    اصلااااا ازش خرید نکنید
    تلویزیون خریدیم ۲۱ میلیون هزینه کردیم وقتی اوردن یخورده از کارتنش پاره بود
    از نمبایندگی اومدن واسه نصب ، گفتن به احتمال ۹۰ درصد شکسته نصبش نمیکنم
    زنگ زدیم سرای ایرانی میگه به ما ارتباطی نداره زنگ میزنیم نمایندگی میگه به ما ارتباطی نداره
    خدالعنتشون کنه دزدای بیشرف رو

    • بهنام وحیدی | 28 بهمن 1401 در 10:03 ق.ظ

      سلام و ارادت. بنده سردبیر ال کا ایران هستم. لطفا در خصوص این مشکل با بنده تماس بگیرید. 09124852208

  • علیرضا | 03 اسفند 1401 در 11:37 ب.ظ

    امیدوارم‌قبل از خرید از سرای کلاهبرداران ایرانی یه سر به الکاایران بزنید و کامنت بخونید نخرید نخرید گرونتر بخرید از اینجا نخرید تمام …..

  • حسینی | 05 اسفند 1401 در 8:01 ق.ظ

    در سرای ایرانی هیچکس پاسخگو نیست و هر کالایی رو بتونن به مردم میندازن چون فروشنده ها فقط به حفظ شغل بر اساس آمار پایان ماه از فروش و دریافت پورسانت فکر می کنن و چیزی به عنوان بازرسی و شکایات مردمی هم که پاسخگوی مردم باشن دز این مجموعه نیست این مجموعه ظاهرا برای شخصی به نام آزمون هست ولی در واقع ازمون مهره صاحب اصلی سرا آقای … است که فکر کنم هر گونه خطا و قصوری در سرا اتفاق بیفته به واسطه شغل صاحب مجموعه مصونیت قضایی داشته باشه و هیچکس هم پیگیری نمی کنه

  • حجت اله | 05 اسفند 1401 در 9:17 ق.ظ

    سلام در تاریخ ۱۴۰۱/۹/۲۰ نزدیک ۳۰ میلیون تومان از جمله فرش از سرای ایرانی قم خرید کردم کمی چای روی فرش ریخت و با آب نرفته و لکه گرفت کارشناس سرا آقای غلامی آمدند منزل و با اسپری هم نرفت گفتند موضوع را به قم ارجاع می کنیم حال قم می گوید ما فرش را سالم تحویل دادیم و مسوولیت نداریم آیا این است مشتری مداری و مدیریت کاش سرای اصفهان استقلال داشت یا قم جواب سر بالا نمی دادند شماره خرید ۴۲۲۶۰۳ است لطفا ضمن برخورد با قصور کارشناسان جوابگوی قم تذکر دهید

  • موسوی | 15 اسفند 1401 در 4:08 ب.ظ

    فقط میتونم بگم یک سرای نزول خانه و دزدی و کلاهبرداری است.
    یک بخار شو خریدم خدارحم کرد که اسیب جسمانی نزد نقص فنی کارشناس مرجوع کردم حالا چند روز میگن ارجاع خورده اما پولمون پس نمیدن و میگن کارشناساشون تاریخ عودت پول مشخص نیست…
    خاک بر سر این نظارت های من دراوردی و کسی نیست…بگ چرا پول مردم بزور نگه میدارید و پس نمیدید … خدا لعنتشون کنه
    ب هیچ وجه خرید نکنید

  • حسینی | 18 اسفند 1401 در 11:01 ق.ظ

    حسینی .سلام و احترام و ادب .بنده نیز متوجه این شدم که سرای ایرانی در قم رسما و و شیک و مجلسی دارن کلاهبرداری میکنن .از دادستان محترم و مسئولین قضائی استان و کشور دادخواست ورود و رسیدگی به وضعیت فروش کالا در این مجتمع فاسد را دارم .مردم به هوش باشین و مراقب باشین گول این ظاهر و تبلیغات آن ها را نخورین .یک مجموعه ی فاسد و دروغگو و شیاد هستن .نمیدونم با وجود این همه دروغ و کلاهبرداری که کردن و دارن میکنن چرا هنوز مسئولین قضائی خواب تشریف دارن .تا این مجموعه فاسد تبدیل به بنگاه ناراضی پروری و ضدانقلاب پروری نشده درب آن را پلمپ و به وضعیت آن رسیدگی کنید .مطمئن باشین هر چه دیرتر به وضعیت این مجموعه فاسد برسین دودش تو چشم نظام و انقلاب و مسئولین خواهد رفت .جلو ضرر را از هر جا بگیرین منفعت است .این فروشگاه تبدیل شده به دزدخونه و دروغگو خونه و شیاد خونه .حسینی هستم از قم .

    • علی | 03 خرداد 1402 در 10:57 ب.ظ

      مشکل اینجاست که معمولا اینا به همون مسئولانی که میگی وصل هست
      گفت هشیاری بیار اینجا کسی هشیار نیست

  • حجت اله | 20 اسفند 1401 در 9:15 ب.ظ

    از سرای اصفهان خرید نکنید چون مشکلات را می اندازد گردن سرای قم و گارانتی طفره می رود مثل فرش من که با یک لیوان چای لکه ابدی گرفت و سرای ایرانی هم گفت می خواستید چای نریزید

  • اسماعیل شهرانی | 24 اسفند 1401 در 1:47 ب.ظ

    دو تخته فرش گرفتم اولا قرار بود سه روزه تحویل بدن و هزاربار تاکید کردم عجله دارم که ده روز طول کشید بعدم یه رنگ دیگه فرستادن زنگ میزنم میگه کارشناسای ما با شما تماس می گیرند نه کسی زنگ زده نه مسئولیتی گردن میگیرن دزدهای بیشرف کلاهبردار

  • اسماعیل شهرانی | 24 اسفند 1401 در 1:50 ب.ظ

    من میخوام از سرای ایرانی با عناوین مجرمانه متعدد شکایت کنم لطفا هرکی شاکیه با شماره تماس بنده تماس بگیره تا آخرین نفس به هر قیمتی شده من پای بستن این مرکز کلاهبرداری وایستادم فقط همت کنید و از حق خودتون دفاع کنید ادم ظلم پذیر از ظالم بدتره

  • اسماعیل شهرانی | 24 اسفند 1401 در 1:51 ب.ظ

    شماره من جهت تنظیم شکایت از سرای ایرانی 09915361990

  • بهزادبخشی | 24 اسفند 1401 در 7:59 ب.ظ

    بطورکلی تمامی فروشگاه‌های بزرگ درایران دزدهستن خصوصااونهاییکه به دم کلفتهاوصل هستن مکان هایی قانونی بادزدی های قانونی

  • شادی | 28 اسفند 1401 در 3:17 ب.ظ

    برن گم شن چندروز پیش سفارش میز کنسول دادیم قرار بوده سه روز پیش بفرستن هنوز نفرستادن میگن بعد ۱۵ فروردین ،اونموقع به چه درد من میخوره؟

  • پناهی | 29 اسفند 1401 در 4:09 ب.ظ

    آشغال ترين فروشگاه ايرانى
    اسمش رو عوض كنيد
    نه صاحب داره، نه رسيدگى ميكنن
    فقط پول و چك ميگيرن ديگه نميشناسنت
    ١٢٠ ميليون خريد كردم به غلط كردم انداختن مارو

  • محمدی | 07 فروردین 1402 در 11:39 ق.ظ

    سرای ایرانی کلوسیونی از شارلاتانهاست،روسا،حسابداری،فروشنده ها ،کارشناسها…قیمت روی اجناس با قیمتی که کارت میکشند کلی متفاوته،بخاطر اعتماد بعداز اینکه اومدیم شهر خودیم دیدیم فاکتور و پولی که از کارت کشیدند با اونی که روی جنس کارشناس معرفی کرده و نصب شده خیلی متفاوته،تلفنا رو یا جواب نمیدن یا یه نفر با ادبیات محکوم کننده و تحقیر کننده جواب میده شاید همون لحظه قیمتها افزایش پیدا کرده ،شاید هنوز عوض نکردند.شاید ما نمیخواستیم با ا ن قیمت بخریم.بعدش هم بدون هیچ پیگیری تو میمونی و احساس پشیمانی که خودم کردم …قیمت همون جنس و توی فروشگاههای مدرن تر و گرانقیمت تر ازونها هم گرونتر به ما فروخته بودند…کی رسیدگی میکنه..هیچ کسی..بهشت دزداست

  • سعید | 24 فروردین 1402 در 11:09 ق.ظ

    سلام فرش کاشمر گرفتیم نقدی میگفت 65 چکی 75 و 85، میگفت نصفشو نقد بده بقیشو 10 تا چک،یه 12تومن بیانه گرفتن، فرداش رفتیم از یه فروشگاه دیگه قیمت گرفتیم، گفتن اون فرش از 43تانهایت 50 قیمت داریم، حساب کردیم دیدیم سرای ایرانی در اصل پول کامل فرشو از ما گرفته، بعد سودشو قسطی کرده، فردای همون روز رفتیم گفتیم، نمیخوایم، میگن نمیشه خرید کردید، حالا داریم پیگیری میکنیم، یکیشون گفتن چند روز دیگه واریز میکنیم، حالا موندیم واریز میکنن یا هی باید بیایم این شهر و بریم برای 12تومن

  • محسن | 24 فروردین 1402 در 1:15 ب.ظ

    اصلا قابل اعتماد نیستند و اگر جنسی که داخل فروشگاه دارند خرید کنید و گرنه اصلا به تحویل و زمان تحویل مقید نیستند. مواظب پول خودتون باشید. فقط کارشون پاسکاری مشتری ها در امور مشتریان هست خیلی مواظب باشید

  • گیلا | 27 فروردین 1402 در 0:59 ق.ظ

    بنده و همسرم ۴ عدد کالا از سرای ایرانی به صورت نقد خریداری کرده و امروز که به دست ما رسید با جعبه های ضربه خورده پاره و حتی سولاردام دلمونتی که خریداری کردم به مبلغ ۲۵ میلیون و ۵۰۰ که جمعا چهار قلم جنس ۱۲۵ میلیون تومان نقد شدند .
    ولی وقتی به دستم رسید با یونولیت های شکسته شده که داخل آن قرار داشت و جعبه پاره پوره مواجه شدم حتی خودت دستگاه هم چندین قسمت خوردگی داشت
    واقعا ایکاش از بیرون خریداری میکردیم
    حالا که پول باربری داده تا ۳ طبقه بالا آورده اند حسابی تو ذوقمون خورده و از خریدمان از سرای ایرانی پشیمان هستیم
    جالب اینجاست که با چند نفر هم صحبت کردیم همه شاکی بودند
    ایکاش زودتر میفهمیدیم
    دو ویدیو را انتشار دادم تا دیگران آگاه شوند و خرید نکنند
    https://www.aparat.com/v/yDuKU

  • حسی | 04 اردیبهشت 1402 در 9:34 ب.ظ

    من ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ از سرای ایرانی مبل خریدم ۳۰ درصد نقد پرداخت کردم اللاقی و چک دادم چک اول پاس شده چک دوم در حال سر رسید متاسفانه مبل و تحویل ندادند و صدام به هیچ جا نمیرسه چراهیچ کس پاسخ گو نیست ولی اگر دختر رو مونور شلودرش کوتاه باشه ۲۴ ساعته راکب و موتور سوار و بازداشت میکنند بابا من هم انسانم حق اعتراض دارم چرا کسی بداد نمیرسه

  • فاطمه | 05 اردیبهشت 1402 در 10:49 ب.ظ

    برای خرید یخچال مراجعه کردم تعداد بسیار کمی یخچال ساید داشت قیمت هاش بی نهایت گرون فریب نخورید و خرید نکنید تا بفهمند مردم ابله نیستن

  • سیدمحمد حسینی | 29 اردیبهشت 1402 در 7:21 ب.ظ

    سلام به نظر خودم شاید دجی کالا قیمت کالا ش یه زره بیشتر باشه ولی تعهدی که دجی کالا داره مسئولین ما ندارن از جنس خریداری شده سالم از دجی کالا گرفتم خوشم نیود خیلی راحت پسش دادم بعد ۲۴ ساعت پول توحسابم بود یه زره کم‌کاری دارن ولی گردن گیر هستن

  • علی | 03 خرداد 1402 در 10:53 ب.ظ

    خیلی خلاصه بگم یه مشت دزد با صفا و صمیمیت کنار هم زندگی میکنند

  • حسین ابوالهادی | 06 خرداد 1402 در 8:59 ب.ظ

    به ما یه کولر گازی انداختن که شرکت مسخره پاکشوما بود و حالا بعد از آوردن کالا درب منزل پاکشوما حاظر به نسب نیست و سرای ایرانی ام میگه به ما ربطی نداره ما فقط فروشنده ایم واقعا یه فروشگاه کلاه بردار هستن

  • فرهاد | 21 خرداد 1402 در 3:20 ب.ظ

    واقعا جای تاسف داره مجموعه ای با این تبلیغات و امکانات هیچ تلاشی جهت مشتری مداری انجام نمیده و شاید دلیلی هم نمیبینه برای مشتری مداری . مثل بقیه نظرات کالای معیوب (ماشین لباسشویی)برای ما ارسال شده و زیر بار مسئولیت نمیرند و هیچگونه جواب گویی ندارند. ای کاش زودتر این نظرات رو خونده بودم و تصمیم به خرید از این مجموعه سراسر دروغ و نیرنگ نمیگرفتم.

  • سپیده | 21 خرداد 1402 در 7:22 ب.ظ

    دو تا کولر از سرای ایرانی خریدیم یه ماه قبل که قیمتش با هم شد ۶۰ ملیون بعد بار توی راه توقیف شد و گفتن کالای قاچاق هست الان یکماهه هر روز میریم اداره آگاهی میگن جنس شما قاچاق بود و رفته تعزیرات و آزاد نمیشه سرای ایرانی هم پول و پس نمیده واقعا کلاهبرداره

    • بهنام وحیدی | 27 خرداد 1402 در 9:26 ب.ظ

      سلام. بنده وحیدی هستم سردبیر پایگاه خبری ال کا ایران. لطفا به واتس اپ بنده پیام بدید. 09361005657

  • ممد | 22 خرداد 1402 در 7:57 ب.ظ

    سرای دروغ به هیچ عنوان خرید نکنید واقعا افتضاح

  • رضاموسوی | 22 خرداد 1402 در 9:39 ب.ظ

    کلأپیشنهادمیکنم ازسرای ایرانی خریدنکنیدچون تکریم مشتری درحدصفر

  • محسن | 25 خرداد 1402 در 10:13 ق.ظ

    واقعا فروشگاه بي خودي هست قيمت نقدي اجناس كه بسيار گران است اگر اقساط بخواهيد كه ديگه بيچاره شديد بسيار گران كارشناسان فروش براي گرفتن پورسانت مخ شما را ميزنن و بعد موقع تسويه و چك دادان هزار يك بهانه وايراد گرفته ميشه و بعد هم براي پيگيري و ارسال كالا اصلا جوابگو نيستند و شمار را به هيچ كس ارتباط نميدهند و شما ميمانيد با تعدادي اپراتور كه ميگند پيگيري ميشود

  • حسین هوشمند | 31 خرداد 1402 در 9:17 ب.ظ

    سلام من از نحوه برخورد مجموعه سرای ایرانی بعد از خریدم اصلا رضایت ندارم و جوری صحبت کردند انگار با برده شون صحبت میکنند خیلی پشیمونم از خریدم و توصیه میکنم از فروشگاه های حضوری شهر خودتون و نهایتا مرکز استان خودتون خرید کنید و همون لحظه هم کالای خودتون رو تحویل بگیرین چون به ما وعده چهل روز دیگه دادن که تحویل بدن واقعا پشیمونم بخدا

  • Sohrabi | 03 تیر 1402 در 10:00 ب.ظ

    من دست این سایت ارزشمند رو میبوسم که جلوی غول های سرمایه دار که از اعتماد، وقت و پول مشتری سواستفاده میکنن آگاه سازی میکنن . میخواستم به هموطن های عزیزم عرض کنم اگه ما نخوایم این هموطن بقولی مالباخته رو حمایت نکنیم فردا قسم میخورم این بلا سر من یا تو میاد . اولا اینکه خواهشا اینگونه موارد رو اشتراک گذاری کنیم و حتما هم حمایت شهروندان رو میطلبه 🙏 من قصدم این بود آخر هفته از سرای ایرانی خرید کنم که با آگاه سازی این عزیزمون که همدردی هم میکنم باهاشون به حمایت ایشون از خریدم در سرای ایرانی صرف نظر میکنم…

  • samir | 13 تیر 1402 در 4:07 ب.ظ

    سرای ایرانی یک دروغ بزرگه که فقط پول مردمو میخوره من واسه جهیزیم رفتم سرای ایرانی اصفهان دوتخته فرش و باند خرید کردم داخل فاکتور چیزی که میخاستیم رو زدن اما وقتی تحویل گرفتیم بعدازچندروز اونیکه خرید کردیم نفرستادن انشالله که خیروخوشی نبینن بشه خرج دوا و دکترشون انشالله اب خوش از گلوتونو پایین نره

  • بی نام | 24 تیر 1402 در 2:46 ب.ظ

    یکی از کذاب ترین مارکتهای موجود در کشور
    اول اینکه اعلام میکنند اقساط 10 ماهه ولی چک ها را 9 ماهه ولی با همان سود ( 10 ماهه ) برای شما محاسبه می‌شود.
    دوم اینکه به تعهدات خود راس زمان مقرر پایبند نیستند .مثلا قرار هست اجناس شما 1تا 3 روزه بدستتان برسد ولی بالغ بر یک هفته باید بدوید و التماس کنید تا اقدامی صورت بگیرید.
    سوماً اینکه واحد Crm فراموش کرده که ارباب روجوع و خریدار ما هستیم شاکی ماهستیم ، طلبکار ما هستیم . گویا جا ه عوض شده که ایشان با توپ پر جوابگو هستند و ماباید عذر خواهی کنیم

  • بی نام | 24 تیر 1402 در 2:48 ب.ظ

    کذاب تر و مزخرف تر از سرای ایرانی نیست

    • ندا | 25 تیر 1402 در 4:55 ب.ظ

      مضخرف ترین مجموعه هست من الان از ۱۲ تیر خرید کردم هم گرون حساب کردن هم هنوز بدستم نرسیده و بعد دوهفته پیگیری هنوز هیچ خبری نیست من میخام کنسل کنم خریدمو ایشالا موفق بشم

  • مهدی | 27 تیر 1402 در 4:50 ب.ظ

    وای به حال کسانی که از فروشگاه سرای ایرانی خرید کنند
    بارگیری در موقع ارسال با فجیع ترین وضع انجام میشه گول خرسد اقساطی را نخورین چیزی که در فروشگاه به شما نشون میدن با چیزی که برایتان ارسال میشه فرق داره و هیچ مسولیتی را سراس ایرانی قبول نمیکنه ومیگه با نمایندگی تماس بگیر حتی اگه شکسته و یا داخلش موتور نباشه به اینا ربطی نداره تماما جنس معیوب ر انبار را به مشتری غالب میکنن و همه را به جون هم میندازن

  • مهدی | 28 تیر 1402 در 2:09 ب.ظ

    یکی از مزخرف ترین فروشگاههای کشوره
    هیچ یک از اجناس سالم دست مشتری نمیرسه
    اگه هم بدسه هیچ گارانتی تعویض نداره
    گرون بخرین از شهر خودتون خرید کنید که قابلیت پاسخ گو بودن داشته باشن یه عده بچه کارمند گذاشتن جواب تلفن ها را بدن هیچ کدوم پاسخ درست و درمون نمیدن

  • بهاره | 01 مرداد 1402 در 10:47 ب.ظ

    من از سرای ایرانی یه اتو خریدم که کاراییش واقعا افتضاه بود، و گرانتر از بیرون بود با اینکه سرای ایرانی تضمین قیمت داده ولی قبول نکردن

  • سعدی | 03 مرداد 1402 در 1:49 ب.ظ

    سلام وقتی کامنت خریداراران اصلی را که می بینند خوشایندشان نیست را به عوض رفع خطا و ایراد حذف می کنند همه چیز روشنتر از روز است….

  • حمید | 05 مرداد 1402 در 1:44 ق.ظ

    کالای دیجیتال مثل گوشی و … بسیار گرانتر از تمام ایران هست ، واقعا عجیبه مردم میرن خرید میکنن! مدل کولرگازی ها رو چرا مخفی میکنید آخه!!دروغ هم از فروشنده ها شنیدم ،مردم گول نخورید همون جا مدل رو بپرسید و توی سایت ترب و … چک کنید

  • ابراهیم | 27 مرداد 1402 در 2:39 ب.ظ

    من از سرای ایران کامیون قسطی خریدم ۳۰ ماهه الان ۶ ماه قسط رو گرفته ماشین رو یک‌ماهه تحویل داده مدارک نمیده زنگ هم میزنم میگه برو از راهور بگیر مگه من از تو نخریدم غلط میکنی نمی تونی سر موقع تحویل بدی ماشین میفروشی همشون … خاک … با کسب و کارشون

  • یک فریب خورده از تبلیغات سرای ایرانی | 29 مرداد 1402 در 12:30 ب.ظ

    ال ای دی ۵۵ اینچ سونی خریدم نقدا با حقوق کارمندی ۱۱ میلیون بالای قیمت
    وقتی فهمیدم تماس گرفتم و گفتم گرون دادین
    گفتن فقط سایت هایه معتبر
    رفتم امین حضور تمام مغازه ها گفتن ۳۰ تومن با گارانتی دوساله
    سرای ایرانی … است
    گول نخورین
    توروخدا اطلاع رسانی کنید مردم گول این … نخورون با بدبختی پول جمع کن ۱۱ میلیون بالایدقیمت بدن تمام فروشنده هاش پورسانت می گیرن بخاطر همین دروغ میگن که شما خرید کنید
    انشالله نتونند بخوردند
    سزاشو ببینن

  • غلامرضایی | 01 شهریور 1402 در 7:51 ب.ظ

    با سلام، بنده، چند ماه پیش از سرای ایرانی مبل خریداری کردیم، علی رغم جنسی که در سالن سرا به نمایش میگذارند ولی جنس فیک تحویل میدهند.
    بهد از گذشت یک ماه از خرید ما، نشیمن مبل ها نشست کرد و پس از مرجوع کردن، گفتن عوض شده وقتی تحویل دادن، هیج تغییری نکرده بود و مجدد مرجوع کردیم و این بار از داخل روی ابرها با ماژیک علامت گذاستیم و باز هن بعد از گذشت یک ماه و نیم که تحویل ما دادند همان نشیمن ها با ابر های علامت زده ی خودمان را آوردند.دوباره مرجوع شد. الان پس از گذشت تقریبا سه، چهار ماه هنوز نشیمن ها را نیاوردن. و این بود تحربه خرید ما از سرای ایرانی

  • مهدی | 07 شهریور 1402 در 1:29 ب.ظ

    سلام و عرض ادب
    دوستان من هم به نوبه خود کمال نارضایتی از سرای ایرانی رو دارم اصلا جواب گو نیستند من بابت یه چک برگشتی با اینکه تکمیل وجه کردم و پولو به همون شماره چک مسدود کردم و علی رغم تماس های فراوان و اطلاع دادن به مسئول پیگیری سرای ایرانی متوجه شدم روی چک اقدام قانونی صورت گرفته مجددا تماس گرفتم و گفتم پول به حسابه چک من رفع سو شده میگن ما در جریان نیستیم باید با وکیل تماس بگیرید بارها و بارها زنگ زدم در ساعات مختلف شبانه روز جوابگو نبودن گفتن باید پیام بدید بهشون تماس میگرن پیام دادم ولی دریغ از جواب واقعا خیلی بی مسئولیتن

  • بابازاده | 23 شهریور 1402 در 0:04 ق.ظ

    با عرض سلام بنده حدود یک سال گذشته یک دست مبل از سرای ایرانی خریداری نمودم و پس از ارسال متوجه شدم مبل ایراد دارد و با کارشناسان سرای ایرانی تماس گرفتم و مورد را اعلام نمودم و بعد از کارشناسی مبل را از ما پس گرفته و به ما فرمودند که هر کالایی میخواهید جایگزین کنید و بنده کالای دیگری جایگزین کردم و خیلی محترمانه برخورد کردند و بنده خیلی راضی بودم از سرای ایرانی
    بنده مشتری چندین و چندساله سرای ایرانی میباشم و رضایت کامل از این مارکت را دارم

  • روح‌الله شجاعی | 26 شهریور 1402 در 2:02 ق.ظ

    سلام
    من ۳روزه ,,گوشی سامسونگ a14,رم ۶ ازسرای ایرانی قم گرفتم.نیم ساعت تو ماشین از مسیریاب نشان استفاده کردم صفحش سیاه شد وبعد پیام میداد که گوشی داغه وبرنامش خارج میشد،هیچ برنامه ای بجز اسنپ ونشانهم روش نبود
    چکی گرفتم ،پس هم‌ نمیگیرند
    همون حضرت معصومه نابودشون کنه

  • سید علی خاتمی | 06 مهر 1402 در 5:45 ب.ظ

    قرار بود ps5 ۴روزه بدید یک هفته گذشته بعد ارسال با پست فرستادید هنوز به دست ما نرسیده از گوشت … پولی که میخورید.مطمئن باشید مستقیم رو … تاثیر میزاره…. ۲۰۰ هزار پول ارسال گرفتید

  • یک شاکی | 06 مهر 1402 در 5:49 ب.ظ

    قرار بود ps5 ۴روزه بدید یک هفته گذشته بعد ارسال با پست فرستادید هنوز به دست ما نرسیده … پولی که میخورید. ۲۰۰ هزار پول ارسال گرفتید

  • نازنین | 09 مهر 1402 در 8:41 ق.ظ

    متاسفانه من هم از سرای ایرانی مبل خریدم بعد از 2 ماه علی رغم قولشون که قرار بود 20 روزه مبل من و تحویل بدن تازه به دستم رسید متاسفانه با فاکتور و مدل درخواستی من مغایرت داشت الان حدود 205 روز هست که منتظرم یکی به من جواب بده که هزینه ی مازادی که برای تغییر رنگ چوب کردم چی میشه پس
    همش میگن ثبت شد بررسی میشه
    پشتیبانیشون افتضاحههههههه

  • من | 21 مهر 1402 در 9:22 ب.ظ

    من تعجب میکنم چرا هیچکس نمیره توی یه مرجع قانونی از اینا شکایت کنه. وقتی تعداد شکایات بالابره مجبور میشن رسیدگی کنن هر چقدر هم که کله گنده باشن. فقط خدا میدونه کی پشت ایناست

  • زهرا | 22 مهر 1402 در 11:16 ب.ظ

    ازسرا ی ایرانی قم یخچال دیپوینت خریدم نمایشگرش خرابه نه نماینده نصاب و نه نماینده وزارت صمت ونه خود نماینده فروش سرای ایرانی قم هیچکدام جواب منو نمیدن نمیدانم کجا شکایت کنم لطفا راهنمایی بفرمایی

    • بهنام وحیدی | 23 مهر 1402 در 7:04 ب.ظ

      تشریف ببرید سازمان حمایت شکایت کنید و پیگیر مشکل بشید

  • معتمد مقدم | 26 مهر 1402 در 5:02 ب.ظ

    سلام یه دست مبل ۸نفره خریدم و پس از ارسال دیدم مبل ۳نفرش سوراخه با سرا تماس گرفتم و عکس مبل و به واتس آپ بفرست و پس ارسال زنگ زدن گفتن ما یکیو می‌فرستیم همونجا مبل و بدوزه و امکان تعویض نیست هزینه ایاب و ذهابم با خودتونه یکی از مبلای تک نفره هم لق میخوره که پیشنهاد کردن زیر مبلی بخریم براش واقعا خدمات پس از فروش صفر و گارانتی وجود نداره در این فروشگاه

  • احمدی | 04 آبان 1402 در 5:46 ب.ظ

    من باقیمت بالا ازسرای ایرانی اصفهان یک جاروبرقی خرید کردم ،بااینکه فروشنده این جارو رابه عنوان بهترین محصول بین بقیه جاروبرقی ها معرفی کرده بود اما متاسفانه بعداز استفاده متوجه شدم بسیار بی کیفیت هست.ما که اصلا راضی نبودیم از سرای ایرانی
    محصولاتش مشخص بی کیفیت هستن.

  • عباسی | 14 آبان 1402 در 5:35 ب.ظ

    بنده کمتر از چهار ماه است که از سرای ایرانی قم مبلمان خریدم که لایه پلی استیلن رویه عسلی ها و میز پذیرایی در جاهای مختلف کنده شده ولی کارشناسان سرای ایرانی حاضر به جواب نبوده و از کم کاری شرکت مزبور طفره می روند و حاضر به قبول ایراد خوشان نیستند

  • مشکینی | 17 آبان 1402 در 11:27 ب.ظ

    دروغگو ترین جایی که میشه خرید کرد
    چیزی که سفارش میدی رو اصلا برات نمی یارن و هی بابت پشتیبانی می چرخونن آدم رو
    پشتیبانی شون هم افتضاح و بی مسئولیت
    بعد از ۵۰ روز صبر کردن یه چیز مزخرف میارن و تحویلت میدن که مطابقتی با اونی که سفارش دادی نداره و کلی اشکال داره
    سرویس خوابی که تحویل گرفتم
    ضربه خورده یه رنگ دیگه روش زده شده ، مدلش پارچه بوده در صورتی که نصفش پارچه ست و نصفش چوب ، بجای اینکه جلوی آینه نور بخوره پشتش که تو دیوار پیچ میشه نور خورده ، یکی از قسمت های وسط تخت هم که پارچه ای هست داره کنده میشه
    همش دروغ دورغ دروغ

  • مجوز رانتی | 20 آبان 1402 در 11:28 ق.ظ

    با سلام .
    دقیقا به همین صورت هست.
    نه پاسخگویی دارن.
    نه جنس سالم تحویل دادن.
    فقط به فکر منافع خودشونن.
    فقط میگن ما قانون جدید خودمون رو داریم و یک جورایی داره میگه به قانون کشور رو قبول نداریم.
    متاسفانه کسی هم پیگیری شکایات نیست.
    جالبه تو خود سایت خودشون هم رسیدگی به شکایات از کارکنان یا کارشناسان نیست.
    معلوم نیست به چه صورت مجوز گرفتن.
    که اینقدر شاکی هست و کسی رسیدگی نمیکنه.

  • فاطمه | 09 آذر 1402 در 9:35 ب.ظ

    سلام ما 1میلیاردو نهصد پیش این فروشگاه بابت یک قرارداد داریم که با هزارویک بدبختی جورشون کردیم و ب دلیل جور نشدن ضامن میخوایم فسخش کنیم ولی صدمیلیون تومن غرامت میخوان در واقع چپاوله.. لطفا کمکمون کنید ک چیکار کنیم!؟

    • بهنام وحیدی | 11 آذر 1402 در 5:23 ب.ظ

      لطفا با من تماس بگیرید. بنده وحیدی هستم سردبیر ال کا ایران 09124852208

  • علی | 26 دی 1402 در 3:54 ب.ظ

    بنده یک سرویس خواب از سرای ایرانی ناآگاهانه خرید کردم کل سرویس 29 میلیون بود و دراور و آینه را حذف کردم شد 20 میلیون از این بیست میلیون 4300000 نقدی پرداخت کردن پانزده میلیون هشتصد باقیمانده را طی بیست ماه هر قسط تقریبا یک میلیون دویست هم قسط بندی از حقوق بازنشستگان شد کل بازپرداخت من شده 27700000 تومان یعنی سود صدی پنج بازاری حساب کردند واقعا یک کلاه برداری تمام عیار هست در حالیکه همان تخت نقدی در جاهای دیگر با سرویس کامل همان نوع روکش چوب 23 میلیون هست بنده فردای همان روز خرید خواستم خرید را کنسل کنم قبول نکردند وجنس را هنوز بعد از چهل روز تحویل نگرفتم خدا لعنتشون کند نمیدانم باید به کجا شکایت کنیم

  • علی | 26 دی 1402 در 4:14 ب.ظ

    به عنوان یک هم وطن و تجربه تلخ خرید از سرای ایرانی خرید از سرای ایرانی اشتباه محض می‌باشد و فریب اقساط را نخورید قیمت همه اجناس از سایر جاها بیشتر هست و هنگام اقساط سود کلانی را باید پرداخت کنید

  • شهره | 13 بهمن 1402 در 10:57 ب.ظ

    سلام وقت بخیر
    من آبان سال جاری از سرای ایرانی مبلمان اقساطی خریداری کردم وقتی کار رو تحویل گرفتم پر از ایراد بود…پارچه تشک دوبل کاملا چروک،انگار چند ساله استفاده شده!!رنگ کار با رنگ انتخاب شده مطابقت نداشت و اینکه رنگ میز جلو مبلی از رنگ بقیه کار روشن تر بود و روی سطح عسلی ها و میز جلو مبلی و غذا خوری انگاری خوب صاف نشده باشه و پر از برجستگی های ریز بود و تمام صندلی های غذا خوری و پذیرایی لق میزد و چند جای سطح میز غذا خوری با مو رنگ شده بود.رویه کوبی کار که افتضاح…ارتفاع فوم ها کوتاه و بلند و فوم نشیمن کار شیب دار یعنی بالا و پایین…
    با کلی پیگری کارشناس اومد و قبول کرد که کار ایراد داره و قرار شده اردیبهشت رویه کوب بیاد منزل کار رو درست کنه ولی کاری که نو اومده و پر از ایراده با تعمیر که درست نمیشه فقط بدتر میشه و اینکه روی میزها و عسلی ها رو تعویض کنن!!! البته من همون روز تحویل تشک نشیمن رو پس دادم ولی زمانی که دوباره تحویل گرفتیم بعد از دو روز چروک شد…لقی صندلی ها هم مثلا با گل میخ گرفتن که هنوز هم لقه هم نمای کار بخاطر سفید بودن گل میخ ها زیر پایه زشت شده… در نهایت کارشناس مجموعه بهمون گفت کار قابل استفاده است!!!!! من چند سال قبل از یافت آباد خرید کرده بودم و خیلی راضی بودم ولی از این مجموعه اصلا راضی نیستم و پولی که دادم حلالشون نباشه،خیلی افتضاح هستن مبلی که کلا ۵۰ میلیون از نظر کیفیت منی ارزه به من تحویل دادن به ارزش ۱۵۰ میلیون!!!!!خلاصه که نه پول پس میدن نه کار رو تعویض می کنن،موقع سفارش همه چی خوبه اما بعد از تحویل خیر..

  • هومن | 21 بهمن 1402 در 11:17 ب.ظ

    من یک عدد یخچال دوو خریدم از سرای ایرانی که اشتباه محض بود این کارم.
    برخوردشون که افتضاح بود کارگرم ندارن میگن سیاست ما اینه حمل به داخل نداریم.
    حالا برای ماشینی که معلوم نیست چه موقع میاد باید کارگر بگیری.
    جنسم تو کارتن دربسته تحویل دادن رسید کالای سالم باید امضا کنی.
    خلاصه اش اگر شخصیت و پولت برات ارزش داره کلا نرو سمتشون.

  • رنجبر | 29 بهمن 1402 در 0:43 ق.ظ

    سلام از سرای ایرانی خرید نکنید کلا .. هستن من یه ظرفشویی خریدم کارتن رو باز نکردم تا اینکه از طرف نمایندگی اومدن نصب کردن بعد ازاینکه نصب گردن چون خونه نور کافی نبود تو روز معلوم شد صفحه کلید ماشین پراز خطو خش هست به شرکت زنگ زدم گفتن برای ساییده شدم یونولیت هست به خود سرای ایرانی زنگ بزنید به اونا گفتم متاسفانه قبول نکردن میگن دیر گفتید در صورتیکه به تعطیلات خورده بود روز تعطیل برای من ماشین رو آوردن تا نصب کنن چند روز طول کشید .آقا کلا خرید نکنید آخرش هم قرار بود تو جشنواره شرکت بدن هیچ چیزی نگفتن تا اینکه خودم پیگیر شدم اونم گفتن که ۷روز بیشتر مهلت ندارید متاسفانه مخصوصا این کار رو میکنن .الکی همش تبلیغات میکنن روی هر جنس هدیه بگیرید باور نکنید

  • لیلا جلیلی | 07 اسفند 1402 در 9:40 ب.ظ

    سرای ایرانی شامل کلاه برداران واقعی و کلاش مملکت هستن که در روز روشن دذدی میکنن و مما یک فرش دستبافت فاکتور کردیم البته بدون هیچ رسیدی ۸۰ ملیون از حیب ما زد و چون فرش را به سه برابر قیمت واقعی میدادن از گرفتن آن منصرف شدیم ولی الان پول ما رو هم پس نمیدن

  • محمد قراباغی | 19 اسفند 1402 در 11:38 ب.ظ

    درود بر شما
    از سرای ایرانی سه راه افسریه سینک گرانیتی خریدم وتجربه تلخی داشتم ، اول که به ویزیتور ابعاد سینک اعلام کردم ولی موقع تحویل سینک دریافتی کوچک بود ، بعد از چند بار تماس موفق شدم ارتباط بگیرم وجالب اینکه بعد از طرح مشکل واحد رسیدگی کننده گفت کاری از دستشون بر نمیاد وباید سیک ببرم بطور حظوری در قم تحویل بدهم . بعد از اعتراض به نحوه پشتیبانی خرید با خیال راحت اعلام گرد تنها راه ممکن . بنظرم این روش از فروش وخالی گرون پشت مشتری بیشتر کلاه برداریه و در کل پیشنهاد میکنم خرید از این فروشگاه کاری اشتباه و نادرست ، گرانی کالا یکطرف ، عدم تحویل بموقع ، پشتیبانی ضعیف وعدم پاسخگویی .