وزیر صمت
اخبار لوازم خانگی

وزارت صمت برنامه ای برای واردات لوازم خانگی ندارد/سرمایه گذاری مشترک و تولید محصول ایرانی در چند کشور خارجی + ویدیو

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست خبری صبح روز دوشنبه در خصوص موضوع آزادسازی ...

نفیسه رحیمی | 2 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، وزیر صنعت، معدن و تجارت در نشست خبری صبح روز دوشنبه در خصوص موضوع آزادسازی واردات لوازم خانگی گفت : صحبت هایی که در خصوص واردات لوازم خانگی مطرح شده، صحت نداشته و وزارت صمت برنامه ای برای واردات لوازم خانگی ندارد.

فاطمی امین ادامه داد : برنامه وزارت صمت صادرات لوازم خانگی است. شرکت های تولیدکننده لوازم خانگی ایرانی در چند کشور به توافقات خوبی رسیده اند.

 

وی گفت : بر اساس توافقاتی که تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی با کشورهایی نظیر روسیه، ارمنستان، عمان و … کرده اند، قرار است به صورت سرمایه گذاری مشترک محصولات لوازم خانگی ایرانی تولید کنند.

وی افزود : قرار شده که تولیدکنندگان ایرانی قطعات و فناوری را به کشورهای مذکور صادر و کالای ایرانی در کشورهای مقصد مونتاژ شود.

وزیر صمت اشاره کرد : این یک تغییر جهت اساسی در صنعت لوازم خانگی است. پیش‌تر ما مونتاژ کننده بودیم، امروز توان صادرات قطعات و فناوری را داریم و قرار است کشورهای دیگر محصولات ایرانی را مونتاژ کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟