مزایای صفحه سرمایش فلزی Metal Cooling در یخچال فریزر بنس مدل کراس
اخبار لوازم خانگی

مزایای قابلیت Metal Cooling در یخچال فریزر بنس مدل کراس

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  بنس یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی در بازار ایران است که یخچال فریزر های ...

یاسمن داودیان | 1 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  بنس یکی از تولید کنندگان لوازم خانگی در بازار ایران است که یخچال فریزر های خود را به انواع و اقسام فناوری ها مجهز کرده است. مدل کراس بنس با صفحه سرمایش فلزی Metal Cooling عرضه می شود اما بسیاری از افراد با کارایی این فناوری آشنایی ندارند. در این بخش با بررسی مزایای صفحه سرمایش فلزی Metal Cooling در یخچال فریزر بنس مدل کراس به شما کمک خواهیم کرد تا در هنگام خرید دچار سردردگمی کمتری شوید.

بیشتر بدانید:
پرفروش ترین یخچال فریزر های ایرانی کدامند؟ + لیست قیمت و ویدیو

 

صفحه سرمایش فلزی Metal Cooling چیست؟

تجهیز یخچال فریزر به امکانات و قابلیت های مختلف باعث می شود تا مواد غذایی در مدت زمان بیشتری تازه و سالم بماند. در واقع قابلیت Metal Cooling در یخچال فریزر بنس مدل کراس با این هدف و حفظ سرمای بیشتر در داخل یخچال تعبیه شده است.

صفحه سرمایش فلزی Metal Cooling یکی از جدیدترین فناوری های یخچال فریزر است که به منظور تامین سرمای یخچال با سرعت بیشتر بعد از هر باز و بسته کردن درب کارایی دارد.

به بیان دیگر، این فناوری ضمن این که می تواند سرمای یخچال را با سرعت بیشتری تامین کند، قادر است در مواقعی مانند قطع برق، سرمای بیشتری را در یخچال نگه دارد. این صفحه یا لایه در داخل درب جلویی یخچال قرار می گیرد و با ایجاد دمای مناسب در داخل یخچال فریزر بنس منجر به حفظ و تازگی بهتر مواد غذایی می شود.

مشخصات یخچال و فریزر بنس مدل کراس

یخچال و فریزر بنس مدل کراس از نسخه های کمبی موجود در بازار است که بسیار عریض بوده و با ظرفیت بالایی به فروش می رسد. به همین دلیل برای خانواده های پرجمعیت نیز مناسب است.

یخچال و فریزر بنس مدل کراس

ظرفیت

۵۷۲ لیتر

یخساز اتوماتیکدارد
رتبه انرژی

A

مخزن آب متصل به آب شهری

دارد

بدون برفکبله
سیستم روشنایی کم مصرفدارد
سیستم تصفیه آبدارد
سایر مشخصاتسیستم سرمایش دوگانه، قابلیت انجماد و سرمایش سریع، صفحه سرمایش فلزی Metal Cooling، صفحه نمایشگر ال ای دی لمسیسیستم گردش هوای داخلی، عملکرد ECO برای مصرف بهینه انرژی، کنترل هوشمند دیجیتال، قفل کودک و سیستم ذوب برفک اتوماتیک

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟