اخبار لوازم خانگی

کنسرت رضا بهرام با اسپانسری تولیپس برگزار شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تولیپس که به عنوان یکی از برندهای با تجربه در عرصه لوازم خانگی شناخته می ...

نفیسه رحیمی | 11 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تولیپس که به عنوان یکی از برندهای با تجربه در عرصه لوازم خانگی شناخته می شود، از ورود خود به فعالیت های هنری و اسپانسری کنسرت رضا بهرام خبر داد. اگرچه این شرکت، سابقه حمایت از فعالیت های هنری را در قالبی دیگر، در کارنامه خود دارد و پیش از این، از برنامه های محبوبی مانند جوکر حمایت کرده بود.

تولیپس در زمینه تولید لوازم خانگی به ویژه لوازم آشپزخانه برقی فعالیت می کند، اما این بار به حوزه موسیقی ورود کرده و قصد دارد تا با روشی دیگر با مشتریان خود ارتباط برقرار کند. در واقع این اقدام، در راستای اقدامات هوشمند تولیپس برای مارکتینگ است.

به عبارت دیگر، این تولید کننده ایرانی با حمایت از رویداد های هنری ضمن ایفای نقش مسئولیت اجتماعی خود، می تواند در عرصه ای جدید با علاقه مندان به دنیای موسیقی ارتباط بگیرد.

کنسرت بزرگ خواننده مطرح کشور؛ رضا بهرام در تالار وزارت کشور به اسپانسری تولیپس در تاریخ 21 خرداد ماه سال 1402  برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟