اخبار لوازم خانگی

برنامه‌ریزی برای فروش ۱۵۰ هزار ست جهیزیه قسطی

دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران از برنامه‌ریزی برای فروش ۱۵۰ هزار ست جهیزیه قسطی، احتمالا در ۱۸ قسط، در هر فصل خبر داد.

نفیسه رحیمی | 10 ماه قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران از برنامه‌ریزی برای فروش ۱۵۰ هزار ست جهیزیه قسطی، احتمالا در ۱۸ قسط، در هر فصل خبر داد.

 عباس هاشمی از برگزاری جلسه‌ای با وزیر اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی،   معاون اول رئیس جمهوری خبر داد و گفت: این جلسه در دو محور برگزار شد که محور اصلی مربوط به تامین جهیزیه بود.

به گفته وی بر این اساس مقرر شده ۱۵۰ هزار ست جهیزیه با قیمت و کیفیت مناسب به صورت اقساط به زوج‌های جوان اختصاص یابد. بنابراین در صورت اجرای طرح پیش بینی می‌شود در هر فصل ۱۵۰ هزار ست یعنی در سال ۶۰۰ هزار ست لوازم خانگی برای جهیزیه تامین شود.

هاشمی با بیان اینکه برای اجرای طرح الزاماتی به معاون اول رئیس جمهوری اعلام شد که از جمله آن‌ها استمرار تامین مواد اولیه ترجیحا به شکل اعتباری برای واحدهای تولیدی و  تامین ارز بخش قطعات وارداتی بود که موافقت شد، ابراز امیدواری کرد که شبکه بانکی کشور در این زمینه همکاری کند.

وی افزود: البته باید در رابطه با جزئیات طرح صحبت شود تا به جمع بندی برسیم و عملیات تولید و تحویل شروع شود.

هاشمی در یک برنامه تلویزیونی با بیان اینکه در این جلسه بانک مرکزی برای اولویت تامین ارز مورد نیاز این طرح قول مساعد داد، گفت که وزیر اقتصاد نیز در رابطه با متغیرهای مربوط به وزارت اقتصاد که می‌تواند به اجرای طرح کمک کند اعلام موافقت کرد.

دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران با بیان اینکه امیدواریم با مذاکرات با شبکه بانکی فروش اقساطی احتمالا ۱۸ ماهه شروع شود، گفت: با همکاری شبکه بانکی و تولیدکنندگان می‌توان به زوج‌های جوان کمک کرد./ایسنا

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟