اخبار لوازم خانگی

هایسنس روشن ترین تلویزیون لیزری جهان را در اروپا عرضه کرد

تلویزیون لیزری  100L5HD هایسنس با حداکثر روشنایی 2.700 lumens و سایز 100 اینچی در اروپا عرضه می شود.

نفیسه رحیمی | 10 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون لیزری  100L5HD هایسنس با حداکثر روشنایی 2.700 lumens و سایز 100 اینچی در اروپا عرضه می شود. این تلویزیون لیزری برای نخستین بار در نمایشگاه CES2023 رونمایی شد و در لیست نسخه های 4K Ultra HD TV قرار می گیرد. باید اضافه کرد که ایم مدل هایسنس از HDR10+ و سیستم صوتی دالبی اتمس پشتیبانی می کند.

لیزر تی وی یا تلویزیون های لیزری طی سال های گذشته مورد توجه قرار گرفته اند و هایسنس یکی از بازیگران اصلی این حوزه به شمار می رود. لیزر تی وی ها  مجهز به یک نمایشگر به جای دیوار شده اند که کیفیت تصویر بسیار بالاتری داشته و همانند یک تلویزیون 4K عمل می‌کنند البته محدودیت زاویه دید نیز دارند.

این محصول هایسنس از منبع نور لیزری X-Fusion بهره برد که در نتیجه تامین و تولید تصاویر دارای 25000 ساعت طول عمر هستند و از طرفی می تواند تصاویر بازی های کنسولی و فیلم های سینمایی را در صفحه مدرن ضد انعکاس نور به نمایش بگذارد. از طرفی این تلویزیون به فناوری True Cinema با طیف رنگی گسترده مجهز شده است.

پروژکتور تلویزیون لیزری  100L5HD قادر است تا تصاویر واضحی را به نمایش بگذارد و همانند HLG از دالبی ویژن پشتیبانی می کند. این تلویزیون دارای حالت های مختلف بازی، سینما، ورزشی و … است. به عنوان مثال با انتخاب حالت بازی یا GAME MODE، پردازش تصاویر بدون تاخیر به اشتراک گذاشته می شود.

این تلویزیون از نوع هوشمند است و قابلیت اتصال به اینترنت نیز دارد. سیستم عامل به کار رفته در این مدل Vidaa U6 است که دسترسی به انواع سیستم های پخش محتوا نظیر دیزنی پلاس، نتفلیکس پلاس و اپل تی وی را فراهم کرده است.

پروژکتور لیزری L5H به دو اسپیکر 15 واتی با فناوری دالبی اتمس و dbx-tv مجهز شده و در نتیجه کاربران شاهد صدایی با کیفیت و کاملا واقعی هستند. وجود پورت های HDMIو USB ،SPDIF باعث شده تا امکان اتصال به کنسول های بازی و انواع اسپیکر فراهم شود.

تلویزیون لیزری  100L5HD هایسنس با قیمت 3,990 یورو در کشور فرانسه عرضه شده و به زودی فروش آن در اروپا و آمریکا آغاز می شود اما تاکنون جزئیاتی از زمان و نحوه عرضه منتشر نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟