نمایشگاه لوازم خانگی

قیمت گذاری دستوری لوازم خانگی حرف بی‌ربطی است

رئیس کمیسیون صنایع مجلس به اظهارات رئیس سازمان حمایت در خصوص قیمت گذاری دستوری واکنش نشان داد.

نفیسه رحیمی | 6 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، آقای اکبری تالار پشتی؛ رئیس کمیسیون صنایع مجلس ضمن بازدید از بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران در خصوص قیمت گذاری دستوری توضیحاتی ارائه داد.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه لوازم خانگی تهران به اظهارات رئیس سازمان حمایت در خصوص قیمت گذاری دستوری واکنش نشان داد و گفت: قیمت گذاری دستوری لوازم خانگی حرف بی ربطی است.

وی ادامه داد: پیروی از سیاست قیمت گذاری دستوری در بازار لوازم خانگی و خودرو نمی تواند کمکی کند و بارها مخالفت خود را اعلام کرده ایم. مدیریت و تنظیم تولید می تواند منجر به تعادل در بازار و قیمت شود و در واقع این شرایط تنها با مشارکت مردمی ساماندهی می شود.

حسین فرهیدزاده؛ رئیس سازمان حمایت حدود یک ماه گذشته اعلام کرد که به دنبال تعیین سقف قیمت برای برخی از اقلام لوازم خانگی هستیم.

رئیس سازمان حمایت در این خصوص اظهار کرد : هرچند قیمت‌گذاری دستوری را قبول نداریم اما تفاوتی بین اقتصاد مقاومتی، اقتصاد جهادی و آزاد وجود دارد و به دلیل فضای حاکم بر کشور باید به نحوی حتی از طریق قیمت‌گذاری دستوری بر بازار نظارت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟