اخبار لوازم خانگی

جزییات جشنواره تخفیف تولیپس به مناسبت روز مادر

گروه صنایع ناسیونال ایران از آغاز جشنواره تخفیف تولیپس به مناسبت روز مادر خبر داد.

میثم نجفی | 4 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، گروه صنایع ناسیونال ایران از ارائه تخفیف بر روی محصولات تولیپس خبر داده است که با خرید برخی از لوازم خانگی های ساخت این شرکت تا 15دی ماه 1402 می توانید از تخفیفات ویژه بهره مند شوید.

برند تولیپس به مناسبت روز مادر و همچنین شب یلدا جشنواره تخفیف راه اندازی کرده و علاقه مندان می توانند با خرید لوازم خانگی های این شرکت از تاریخ 28 آذر تا 15 دی ماه 1402 از تخفیفات ویژه استفاده کنند. این برند ایرانی بیش تر در زمینه تولید لوازم برقی کوچک فعالیت می کند و به همین دلیل می توان هدیه های مختلفی براساس سلیقه و نیاز مادران انتخاب کرد.

اگر می خواهید به مادر یا همسر خود هدیه ای بدهید که کار خانه را برای آن ها راحت تر کند، لوازم خانگی می تواند گزینه مناسبی باشد. بخاری برقی، چرخ گوشت، آبمیوه گیری، پلوپز، مولتی کوکر و جاروبرقی از جمله محصولاتی هستند که تا 15 دی ماه 1402 با تخفیف به فروش می رسند.

برای خرید محصولات تولیپس و بهره مندن شدن از تخفیفات این شرکت تنها کافی است که به سایت ناسیونال ایران به آدرس https://neico-electric.com/ مراجعه کنید. تمامی محصولات ذکر شده با تخفیف 7 الی 10 درصدی در جشنواره روز مادر ارائه خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا خرید کالا می توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید.

صنایع ناسیونال ایران یکی از تولید کنندگان و فعالین قدیمی لوازم خانگی در ایران است که در گذشته به عنوان نماینده انحصاری پاناسونیک در ایران شناخته می شد و بعد از خروج شرکت های خارجی و آغاز تحریم ها، برند خود را با عنوان تولیپس معرفی کرد. اگرچه در جریان بیست و سومین نمایشگاه لوازم خانگی تهران، از آغاز همکاری خود با صنایع الکتریکی ناسیونال ایران با برند سوزوکی خبر داد.

سبد محصولات تولیپس بیشتر شامل محصولات برقی و خانگی کوچک می شود که به تازگی به بخش لوازم خانگی بزرگ و تلویزیون روی آورده و انتظار می رود در آینده ای نزدیک شاهد توسعه سبد کالاهای این شرکت باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟