تکنولوژی هایی که برای اولین بار توسط پاکشوما معرفی شد
آموزش

تکنولوژی هایی که برای اولین بار توسط پاکشوما معرفی شد

فناوری هایی مانند ادگارمنت Add Garment، مکش قوی در جاروبرقی و power wash در ماشین ظرفشویی برای اولین بار توسط پاکشوما معرفی شدند.

نفیسه رحیمی | 4 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  حضور پر رنگ فعالان صنعتی و توسعه تکنولوژی توسط تولیدکنندگان یکی از فاکتورهای اصلی برای پیشرفت اقتصادی و عدم وابستگی به کشورهای دیگر است. در همین راستا، پاکشوما در سال های گذشته توجه ویژه ای به سرمایه گذاری در بخش تحقیق و توسعه (R&D) داشته و فناوری هایی مانند ادگارمنت Add Garment، مکش قوی در جاروبرقی و power wash در ماشین ظرفشویی برای اولین بار توسط پاکشوما معرفی شدند.

فعالیت گسترده پاکشوما در صنعت لوازم خانگی به ویژه بخش شستشو و نظافت کاملا مشهود است و راه اندازی اولین خط تولید ظرفشویی در ایران گواه این موضوع است.تکنولوژی هایی که پاکشوما به بازار ایران معرفی کرده تنوع بالایی دارد اما همگی به منظور راحت تر کردن کارهای روزانه، بهبود کیفیت زندگی و صرفه جویی در وقت ارائه می شوند.

تکنولوژی مکش قوی در جاروبرقی چیست؟

تکنولوژی هایی که برای اولین بار توسط پاکشوما معرفی شد

قدرت مکش در جاروبرقی یکی از فاکتورهای اصلی هنگام خرید و انتخاب مدل تلقی می شود و به همین دلیل توسعه فناوری در این بخش برای تولیدکنندگان لوازم خانگی اهمیت بالایی دارد. به لطف تکنولوژی مکش قوی و موتور توربو در جاروبرقی های پاکشوما می توان از نهایت پاکیزگی لذت برد. به عبارت دیگر،  قدرت بیشتر در نظافت منزل مهمترین تفاوت جارو برقی های پاکشوما با سایر مدل ها است اما به طور کلی می توان گفت مزیت های آن شامل مکش بالاتر، مصرف انرژی کمتر، ظرفیت بیشتر و صدای کمتر می شود.

کاربرد Add Garment در لباسشویی پاکشوما

 

تکنولوژی ادگارمنت Add Garment در ماشین لباسشویی برای نخستین بار توسط پاکشوما به بازار ایران معرفی شد که امکان اضافه کردن لباس حین شستشو را فراهم کرده است.  جلوگیری از اتلاف وقت و شستشوی مجدد، کاهش میزان مصرف آب،‌ برق و مواد شوینده  و در نتیجه افزایش طول عمر ماشین لباسشویی از مهمترین ویژگی های این فناوری است.

مزیت تکنولوژی power wash در ماشین ظرفشویی

 

ماشین ظرفشویی های پاکشوما دارای امکانات مدرن و به روزی هستند و تکنولوژی power wash یکی از این موارد است. این فناوری به منظور بهبود کیفیت شستشوی ظروف برای اولین بار توسط پاکشوما معرفی شد. بازوهای اسپری کننده‌ی مستقل چرخان در این فناوری باعث شده تا ظروف تمیزتری داشته باشید و دیگر با مواردی مانند باقیمانده غذاهای گیرکرده و چسبیده به ظروف مواجه نخواهید شد.

پاکشوما یکی از تولیدکنندگان با سابقه لوازم خانگی در بازار است که کار خود را از سال 1354 آغاز و در سال 1376، اولین ماشین لباسشویی اتوماتیک خود را روانه بازار کرد. جالب است بدانید که پاکشوما نخستین تولیدکننده ظرفشویی در ایران است و به احترام مخترع ماشین ظرفشویی در دنیا، خانم ژوزفین کاکرن، اولین سری خود را با عنوان ژوزفین در اختیار مشتریان گذاشت. این شرکت در بخش نظافت و شستشو حرف های زیادی برای گفتن دارد و در سال های گذشته بیشترین تمرکز خود را بر روی توسعه فناوری های جدید و به کارگیری آن در محصولات خود کرده و در این راستا  4.7 درصد از گردش مالی سالیانه‌ی خود به تحقیق و توسعه اختصاص داده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟