اخبار لوازم خانگی

آینده لوازم خانگی های ایکس باکس چگونه خواهد بود؟/ توستر ایکس باکس سری S در بازار

دنیای گیمرها با توستر ایکس باکس سری S جذاب تر شد.

نفیسه رحیمی | 2 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران « ال کا ایران»،   شاید کمی عجیب به نظر برسد اما علاقه مندان به دنیای بازی می توانند با پرداخت 39.99 دلار توستر ایکس باکس سری S را خریداری کنند البته این شرکت در سال 2021 از مینی یخچال فریزر خود رونمایی کرده بود و به نظر می رسد که در آینده ای نزدیک شاهد محصولات بیشتر خانگی با لوگوی ایکس باکس باشیم.

طراحی این توستر در نوع خود جالب توجه بوده و ظاهری کاملا به سری S دارد که یک دریچه هوا مشکی در مرکز آن خودنمایی می کند. در سال گذشته تصاویری از این توستر منتشر شد و هم اکنون رسما روانه بازار شده است.

توستر Xbox Series S 2 Slice به بازار آمریکا راه پیدا کرده و دارای امکانات جالبی است. به عنوان مثال امکان برشته کردن هر میزانی از هر قسمت نان، کلوچه، وافل یا شیرینی برای کاربران فراهم شده و از طرفی تایمر دیجیتالی، شمارش معکوس LED، شش درجه برشتگی، یخ زدایی یا قابلیت شیرینی پزی کار را بسیار راحت کرده است. البته ماجرا به این جا ختم نمی شود و ایجاد لوگوی ایکس باکس بر روی نای حین گرم کردن، این دستگاه را متمایز تر کرده است.

عرضه لوازم خانگی های بیشتر توسط ایکس باکس دور از انتظار نیست. این برند با همکاری شرکت Ukonic در سال 2021، مینی یخچال فریزر خود با قابلیت قرار دادن 12 قوطی نوشیدنی را به بازار معرفی کرد که هم اکنون می توان آن را با پرداخت حدود 80 دلار خریداری کرد.

توسعه سبد لوازم خانگی مایکروسافت برای علاقه مندان به دنیای بازی به ویژه کنسول های بازی ایکس باکس جالب است و در واقع گیمرها از این پس می توانند ماشن لباسشویی، کتری برقی، اجاق گاز و محصولاتی با لوگوی ایکس باکس در خانه خود داشته باشند.

انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما چیست؟