محاسبه سود اقساط در شهر لوازم خانگی چگونه است؟
اخبار لوازم خانگی

محاسبه سود اقساط در شهر لوازم خانگی چگونه است؟

در این بخش با بررسی محاسبه سود اقساط در شهر لوازم خانگی به شما کمک خواهیم کرد تا با اطمینان بیشتری خرید کنید.

نفیسه رحیمی | 2 ماه قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران « ال کا ایران»؛ خرید اقساطی لوازم خانگی طی سال های گذشته رواج پیدا کرده و مردم بیشتر تمایل به خرید کالا به صورت اقساطی دارند اما گاهی تعیین سودهای نامتعارف و یا پرداخت مبلغ سنگین برای پیش‌پرداخت به چالش اصلی برای مشتریان تبدیل شده است.اما راه چاره چیست و چگونه می توان در دام افراد سودجو گرفتار نشد؟ پیش از اقدام به هر کاری، به سراغ فروشگاه هایی بروید که محاسبه کارمزد اقساط به صورت شفاف صورت می گیرد. در این بخش با بررسی محاسبه سود اقساط در شهر لوازم خانگی به شما کمک خواهیم کرد تا با اطمینان بیشتری خرید کنید.

نحوه کارمزد اقساط در شهر لوازم خانگی

محاسبه سود اقساط در شهر لوازم خانگی چگونه است؟

شهر لوازم خانگی محصولات خود را در اقساط 8، 15ماهه({بدون پیش پرداخت)،  10، 20 و 30 ماهه(باپیش پرداخت) به فروش می رساند و در نتیجه فاکتور تنوع اقساط در آن رعایت شده است. به عبارت دیگر دست مشتری برای انتخاب باز است.

مورد دیگری که باید در  نحوه محاسبه سود اقساط در شهر لوازم خانگی توجه کرد، این است که مشتری کمترین میزان کارمزد را پرداخت می کند. یعنی سودی که شهر لوازم‌خانگی از فروش اقساطی کالا برای خود در نظر گرفته بسیار ناچیز و چیزی حدود یک درصد در ماه است. باید اضافه کرد که کارمزد اقساط بعد از کسر پیش پرداخت به مابقی مبلغ کالا اضافه می شود که با این روش، خرید اقساطی به صرفه تر بوده و به عبارت دیگر مهمترین مزیت این مرجع تخصصی لوازم خانگی نسبت به سایر فروشگاه است.

قیمت‌ها در این هایپرمارکت تخصصی لوازم خانگی بر اساس نرخ مصوب وزارت صنعت، معدن و تجارت و سایت 124.ir است و در نتیجه می توان مطمئن شد که تضمین کف قیمت به خوبی رعایت می شود و لوازم خانگی ارزان تر از سایر مراکز ارائه می شود.

در پایان باید گفت که شهر لوازم خانگی به منظور راحتی مشتریان بخشی با عنوان محاسبه گر اقساط شهر لوازم خانگی در سایت خود راه اندازی کرده که پیش از خرید هر محصولی و مراجعه حضوری می توانید میزان پیش پرداخت یا تعداد ماه اقساط را محاسبه و سپس اقدام به خرید کنید.

آموزس استفاده از محاسبه گر اقساط شهر لوازم خانگی

  • در ابتدا وارد سایت شهر خانگی به آدرس https://www.shahrkhanegi.com/ شوید.
  • وارد آیکون قرمز رنگ شرایط خرید اقساطی شوید.
  • در سمت چپ این صفحه بخشی با عنوان محاسبه گر اقساط وجود دارد که باید بر روی آن کلیک کنید.
  • در این بخش سه گزینه وجود دارد که باید تعداد ماه اقساط یا مبلغ خرید را وارد کرده و سپس بر روی آیکون محاسبه اقساط کلیک کنید.
  • حداکثر کارمزد کل اقساط  یا حداکثر اقساط ماهیانه به صورت کاملا شفاف در این بخش قابل رویت است.

شرایط اقساطی شهر لوازم خانگی

شهر لوازم خانگی به عنوان مرجع تخصصی لوازم خانگی امکان خرید کالا به صورت اقساطی را بدون نیاز به ضامن فراهم کرده و افراد تنها با ارائه چک صیادی می توانند کالای مورد نظر خود را تهیه کنند. از طرفی ارائه کمپین های مختلف مانند آتیشواره یا هدایا را جاروکنید فرصت مناسبی را ایجاد کرده تا لوازم خانگی را با شرایط ویژه و به صرفه خریداری کنید.

شرایط اقساطی در شهر لوازم خانگی به دو صورت

عمومی (ویژه عموم مردم)

  • حضور صاحب چک به همراه کارت ملی و دسته چک طرح صیاد
  • عدم داشتن چک برگشتی
  • تعداد چک ها معادل تعداد ماه های اقساط می باشد
  • مدت اقساط در شرایط عمومی 10، 20 و 30 ماه است که به ترتیب باید 10، 20 و 30 درصد پیش پرداخت ارائه دهید.

اختصاصی (ویژه کسبه، بازنشستگان و کارمندان)

  • کارمندان و بازنشستگان: ارائه آخرین فیش حقوقی مهرشده، حکم کارگزینی، کارت پرسنلی با معرفی نامه ممهور به مهر محل کار
  • کسبه: جواز کسب دارای آدرس و تاریخ اعتبار
  • سقف اعتبار در گروه مشتریان بدون مدرک شغلی تا 70 میلیون تومان بوده و سقف مبلغ هر چک 7 میلیون تومان است.
  • کارمندان بخش خصوصی، قراردادی، پیمانی، بازنشستگان، جواز کسب تا سقف 100 میلیون تومان اعتبار دریافت می کنند و یک سوم خالص دریافتی (درآمد) سقف هر برگ چک در نظر گرفته شده است.
  • کارمندان شاغل رسمی دولت می توانند تا سقف 150 میلیون تومان وام بگیرند وسقف هر برگ چک برای این دسته یک دوم خالص دریافتی است.

است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟