اخبار لوازم خانگی

مایکروسافت از اپلیکیشن سلفی خود برای اندروید رونمایی کرد

ما به کاربرانی که عاشق گرفتن عکس های سلفی هستند و از گوشی اندرویدی استفاده می کنند، پیشنهاد می کنیم این اپلیکیشن را از دست ندهند

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دسامبر گذشته اپلیکیشن سلفی مایکروسافت در اپ استور برای کاربران iOS عرضه شد. این اپلیکیشن مشابه نرم افزار Lumia Selfie که برای گوشی های ویندوزی ارائه شده بود، از الگوریتم ها و اطلاعات متفاوتی استفاده می کند تا بتواند چیزهایی مانند سن و جنسیت فرد را تشخیص دهد تا در نهایت یک عکس سلفی گرفته شده بهتر به نظر برسد. برخی از کاربران اندروید ممکن است ۱۱ ماه در انتظار و آرزوی نسخه اندرویدی این اپلیکیشن بودند که در فروشگاه گوگل پلی عرضه شود. باید گفت که حالا این آرزوی آن ها محقق شده است.

طبق گفته های شرکت مایکروسافت، این اپلیکیشن می تواند سلفی های معمولی را گرفته و آن ها را به یک سلفی زیبا و طبیعی تبدیل کند. هم چنین در این اپلیکیشن ۱۲ فیلتر متفاوت گنجانده شده است که کاربران می توانند با استفاده از آن ها بر روی عکس های سلفی خود تغییراتی ایجاد کنند.

این نرم افزار به صوت رایگان در فروشگاه گوگل پلی در دسترس است. به منظور دانلود و نصب این نرم افزار بر روی گوشی اندرویدی یا گوشی آیفون خود می توانید از لینک های زیر استفاده کنید.

لینک دانلود برای سیستم عامل اندروید

لینک دانلود برای سیستم عامل iOS

علاوه بر این، مایکروسافت ویدیوی کوتاهی از این اپلیکیشن تهیه کرده است که تاثیر این نرم افزار بر روی عکس را، قبل و بعد از استفاده از این آن نشان می دهد.

 

منبع :  کلیک

نظر شما چیست؟