اخبار لوازم خانگی

مراسم رونمایی از اولین آیفون در سال 2007+فیلم

هر از چند گاهی محصولی انقلابی معرفی می‌شود که می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هر از چند گاهی محصولی انقلابی معرفی می‌شود که می‌تواند همه چیز را تغییر دهد. در تاریخ نهم ژانویه 2007 میلادی، استیوجابز مدیرعامل اپل روی صحنه مراسم ویژه این شرکت حاضر شد و از آیفون، دستگاه جدیدی که در ادامه راه، اپل را به بزرگ‌ترین شرکت حوزه تکنولوژی تبدیل کرد پرده برداشت.

حالا با گذشت ده سال از آن رویداد، بیش از پیش می‌توان به اهمیت محصول انقلابی اپل که در مک‌ورلد 2007 رونمایی شد پی‌برد. اگرچه گجت رونمایی شده کوپرتینویی‌ها آیفون نام گرفت اما استیو جابز از آن به عنوان دستگاهی سه در یک یاد می‌کرد. او معتقد بود آیفون درواقع آی‌پادی با صفحه‌نمایش عریض و کنترلرهای لمسی و در عین حال، تلفن همراه انقلابی و البته محصولی برای ایجاد تحول در حوزه ارتباطات اینترنتی است.

 

متن و ویدیو ذیل گزیده ای از سخنرانی استیون جایز در مراسم رونمایی از اولین آیفون است.

اپل بسیار خوش شانس بوده که تا کنون توانسته چند مورد از این تجهیزات انقلابی را به جهان معرفی کند. ما در سال 1984 مکینتاش را معرفی کردیم که نه تنها اپل را تغییر داد، بلکه باعث تغییر در صنعت رایانه ها شد.

در سال 2001 ما اولین آیپاد را معرفی کردیم که نه تنها شیوه گوش کردن به موسیقی را متحول کرد، بلکه تمام صنعت موزیک را نیز دگرگون ساخت.

امروز ما سه محصول انقلابی دیگری را معرفی خواهیم کرد. اول یک آیپاد جدید با نمایشگر لمسی بزرگتر، دوم یک تلفن همراه و سوم دستگاهی برای تعامل با اینترنت. اما این سه دستگاه از هم مجزا نیستند و در واقع همه آنها در یک دستگاه کنار هم قرار گرفته اند.

ما برای آن اسم آیفون را انتخاب کرده ایم.اپل امروز تلفن های همراه را از نو اختراع خواهد کرد.

این ها جملاتی بودند که 10 سال پیش در چنین روزی، در 9 ژانویه 2007 توسط استیو جابز برای معرفی دستگاهی گفته شدند که به راستی توانست صنعت تلفن های همراه را متحول کند.

آیفون انقلابی در تولید گوشی های موبایل بود و حتی اگر مخالف اپل باشید هم نمی توانید این نکته را انکار کنید. با دیدن این ویدئو بدون شک روزهایی را به یاد خواهید آورد که اپل قدرت بی رقیب در ساخت گوشی های موبایل در جهان بود و هیچ شرکتی توانایی نزدیک شدن به جایگاه آنها را نداشت.

نظر شما چیست؟