اخبار لوازم خانگی

انقلاب ماشین لباسشویی های بوش در راه است

بوش، بزرگ ترین برند لوازم خانگی در اروپا با کمک مهندسان آلمانی متخصص خود کمپین رسانه ی ملی را برای سری جدید ماشین لباس شویی های خود راه اندازی کرد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این سیستم انقلابی بوش بوی لباس را بدون استفاده از آب و تنها با کمک فناوری اکتیو اکسیژن ازبین می برد. علاوه بر آن، این فناوری نوین بوش جرم و باکتری را تا 99.99 درصد از لباس های کاربران می زداید و نیز امکان تمیز کردن لباس را بدون آب و مواد شوینده به راحتی فراهم می کند.

شرکت خوش نام بوش مدعی است، معرفی فناوری اکتیو اکسیژن در ماشین لباس شویی ها ی این برند برای تمیز کردن و زدودن هر نوع پارچه مناسب و کاربردی بوده و به همین سبب از تقاضای بالایی در بازار جهانی برخوردار خواهد شد.

فناوری اکتیو اکسیژن

اکتیو اکسیژن یک ماده ی طبیعی که از ملکول های اکسیژن تشکیل شده است و نیز قابلیت اضافه شدن به برنامه ی اغلب لباس شویی ها را دارد.

در اولین گردش ماشین لباسشویی، بخار سرد اکتیو اکسیژن بدون استفاده از هرگونه ماد شیمیایی خارج شده و پس از انتشار دومین بخار اکتیو اکسیژن در آخرین دور ماشین لباسشویی، لباس ها از هرگونه جرم و باکتری تمیز می شوند و در نهایت و در کم تر از 30 دقیقه 99.99 درصد از باکنری ها را ازبین می روند.

نظر شما چیست؟