اخبار لوازم خانگی

استراتژی هایر پس از خرید بخش لوازم خانگی جنرال الکتریک

هایر، تولید کننده بزرگ لوازم خانگی با به کارگیری استراتژی هایی در حوزه ی اینترنت اشیا و اتصال لوازم خانگی به دنبال تغییر رویکرد و سرعت بخشیدن به توسعه بخش لوازم خانگی جنرال الکتریک است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ژانگ رویمین، مدیر عامل شرکت هایر عنوان کرد: “ما در تلاش برای دوبرابر کردن سود این شرکت طی 5 سال آینده هستیم”

هایر در سال گذشته توافق نامه‌ای را با جنرال الکتریک امضاء کرد که به موجب آن بخش لوازم خانگی این کمپانی بزرگ امریکایی به قیمت ۵.۴ میلیارد دلار به تصاحب چینی‌ها در آمد. شرکت جنرال الکتریک هدف از فروش بخش لوازم خانگی خود را تمرکز بر روی فناوری‌های با ارزش‌تر و پر سودتری مانند موتور هواپیما یا توربین‌های تولیدکننده‌ی انرژی الکتریکی عنوان کرد.

ژانک طی اظهارات خود اذعان کرد: “این استراتژی به منظور تغییر رویکرد و  رشد و سود آوری برگزیده شده و در 9 ماه اول سال جاری شاهد رشد 10 درصد ی سود این شرکت بوده ایم”

با پیشرفت فناوری و اینترنت اشیا کاربران قادر خواهند بود با مراجعه به اپلیکیشن گوشی های هوشمند، لوازم خانگی خود را کنترل و یا با استفاده از مانیتورهای یخچال فریزر به صورت آنلاین خرید کنند.

وی در ادامه افزود، “من بر این باورم که کلید موفقیت با تغییر مسیر و انتخاب راه و روش درست میسر می شود و هایر در این راستا، با حذف تیم مدیریتی میانی و نیز ایجاد انگیزه، پاداش و جوایزی را برای ارائه ایده های نوین از سوی کارمندان، اختصاص داده است.”

بنا به گزارش یورومانیتور در سال 2016، 10.3 درصد از فروش لوازم خانگی های جهان به شرکت چینی هایر تعلق دارد.

نظر شما چیست؟