اخبار لوازم خانگی

سامسونگ الکترونیک موفق به دریافت جایزه ENERGY STAR شد

علامت ENERGY STAR مرجعی معتبر برای محصولات کم ‌مصرف شناخته می‌شود که به کاربران امکان شناسایی محصولات دوست‌ دار محیط‌ زیست را می‌دهد. این جایزه به محصولاتی داده می‌شود که محصولاتی پیشرو در حوزه کاهش مصرف انرژی و حفاظت از محیط‌ زیست شناخته می‌شوند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، علامت  ENERGY STAR مرجعی معتبر برای محصولات کم ‌مصرف شناخته می‌شود که به کاربران امکان شناسایی محصولات دوست‌ دار محیط‌ زیست را می‌دهد. این جایزه به محصولاتی داده می‌شود که محصولاتی پیشرو در حوزه کاهش مصرف انرژی و حفاظت از محیط‌ زیست شناخته می‌شوند.

سامسونگ الکترونیک از جمله شرکت هایی است که تمام تلاش خود را به کار گرفته تا به بالاترین حد از استانداردهای زیست ‌محیطی برسد و نمایندگی کانادا این شرکت برای دومین سال پی در پی موفق به دریافت جایزه ستاره انرژی در بخش تولید کننده سال لوازم الکترونیکی و خانگی شد.

این موفقیت سامسونگ مهری بر تایید عملکرد مثبت آن در تولید محصولات کم مصرف و تاثیر آن در صنعت لوازم خانگی کانادا است.

پاول برانن، مدیر نمایندگی سامسونگ در کانادا عنوان کرد:« ما اطلاع داریم که مشتریان به دنبال صرفه جویی در هزینه ها هستند و به علاوه خود را در برابر محیط زیست مسئول می دانند.»

وی افزود، « ما از تیم انرژی کانادا کمال تشکر داریم و مفتخریم که با تولید محصولات نوین تاثیرات مثبتی بر زندگی اهالی کانادا گذاشته ایم.»

 جیم کارر، وزیر منابع طبیعی کانادا ضمن تبریک اظهار کرد،«تلاش سامسونگ در راستای صرفه جویی در انرژی و هزینه به همراه حفاظت از کره زمین تحسین برانگیز است.»

نمایندگی سامسونگ الکترونیک در کانادا با BC Hydro در خصوص افزایش و ارتقا آگاهی مردم از خشک کن ها و ماشین لباسشویی های دوست دار محیط زیست تلاش گسترده ای کرده است.

سامسونگ الکترونیک پیش از این به دلیل تولید یخچال فریزر هایی با سیستم خنک‌ کننده نوآورانه R-600a موفق به دریافت جایزه فناوری‌های نوظهورستاره انرژی از آژانس حافظت از محیط زیست آمریکا شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟