اخبار لوازم خانگی

هدیه یک میلیون یورویی بکو به یونیسف برای مقابله با چاقی کودکان

بکو یک شرکت تولید کننده لوازم خانگی است که تحت برند آرچلیک به فعالیت خود ادامه می دهد و به علاوه از حامیان اصلی تیم فوتبال بارسلونا است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بکو یک شرکت تولید کننده لوازم خانگی است که تحت برند آرچلیک به فعالیت خود ادامه می دهد و به علاوه از حامیان اصلی تیم فوتبال بارسلونا است.

شرکت ترکیه ای بکو به عنوان پیشگام ترین برند تولید کننده لوازم خانگی در اروپا لقب گرفته و پیش از این از گسترش همکاری خود با باشگاه بارسلونا خبر داده بود.

این شرکت پیشگام با همکاری بارسلونا و پلت فرم های بازاریابی موثر مانند والار به دنبال کمک به یونیسف برای مقابله با چاقی کودک است.

برند بکو با همکاری بارسلونا به دنبال ایجاد تاثیرات مثبت بر روی زندگی مردم است و تلاش های زیادی نیز در این راستا انجام داده است.

کمپین “مثل  یک حرفه ای غذا بخور توسط بکو و باشگاه تیم فوتبال بارسلونا راه اندازی شده و بکو امیدوار است که با این کمپین بتوانند 1 میلیون یورو به یونیسف برای مقابله با چاقی کودکان کمک کند.

شرکت بکو در اقدامی جالب برای هر پستی که با هشتگ EatLikeAPro به اشتراک گذاشته شود، یک یورو به یونیسف برای مقابله با چاقی کودکان هدیه می دهد.

کمپین “مثل یک حرفه ای غذا بخور” در نظر دارد که در برخورد با اپیدمی جهانی چاقی کودکان، به کمک والدین و بچه ها، با نشان دادن اینکه قهرمانان کودکان چه مواد غذایی می خورند که بهترین عملکرد خود را به نمایش می گذارند آنها را به خوردن غذاهای سالم و مواد مغذی ترغیب نمایند.

شایان ذکر است که در سال های اخیر شاهد رشد سه برابری برند بکو در بازارهای جهانی بودیم که ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست و نماینده بکو در ایران، بهستان تجارت ارس در این حوزه فعالیت گسترده ای داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟