اخبار لوازم خانگی

تجربه کیفیت صدای فوق العاده با هدفون های وایرلس سامسونگ

شرکت بزرگ سامسونگ امروز از سه مدل جدید هدفون (N700NC،Y500وY100) رونمایی کرد که دو نسخه از آن از هم اکنون در اختیار مشتریان قرار می گیرد و دیگری از اواخر سال جاری روانه بازار می شود.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت بزرگ سامسونگ امروز از سه مدل جدید هدفون (N700NC،Y500وY100) رونمایی کرد که دو نسخه از آن از هم اکنون در اختیار مشتریان قرار می گیرد و دیگری از اواخر سال جاری روانه بازار می شود.

شرکت سامسونگ مدعی است که این سری جدید هدفون ها از کیفیت فوق العاده صدا برخوردار هستند و تجربه جدیدی را برای طرفداران به ارمغان می آورند.

مدل N700NC، یک هدفون روگوشی است که مجهز به سیستم حذف نویز تطبیقی است و به لطف آن، کاربران می توانند با فشردن یک کلید تنظیم کنند که چه مقدار از صدای محیط را به همراه صدای موسیقی بشنوند.

علاوه براین، امکان حذف اکوی صدا در این محصول جدید فراهم شده و این دستگاه می تواند تعادل خوبی میان آگاهی از محیط و صدای موسیقی برقرار کند.

بنا بر اعلام این غول تکنولوژی کره جنوبی، هدفون روگوشی N700NC در هر بار شارژ می تواند حدود 20 ساعت کار کند.

مدیر کل محاسبات موبایل سامسونگ در این خصوص عنوان کرد: «شرکت  AKGیکی از شرکت های پیشگام و نوآور در بازار لوازم صوتی است و ما از همکاری با این شرکت احساس غرور می کنیم و این هدفون های وایرلس به کاربران این امکان را می دهد که از موسیقی و صدای هنرمندان درست و متعادل لذت ببرند.»

هدفون مدل AKG Y500 مجهز به سیستم اتصال چندگانه بوده و از امکان اتصال دو دستگاه به صورت همزمان از طریق بلوتوث برخوردار است.

سیستم خاموش شدن خودکار در هنگام برداشتن هدفون و طراحی زیبا را به دیگر ویژگی های مدل AKG Y500 اضافه کنید.

مدل Y500  در مقایسه با دو نسخه دیگر ظرفیت باتری بالاتری دارد و می تواند تا میزان 33 ساعت استفاده مداوم را دوام بیاورد.

هدفون Y100 نیز مجهز به ایرپاد بوده و به همراه مدل  Y500 در رنگ های صورتی، آبی، مشکی و سبز موجود است و در حالی که نسخه N700NC تنها با رنگ نقره ای به بازار عرضه می شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟