اخبار لوازم خانگی

بخش دوم/نگاهی به منحصر به فرد ترین لوازم خانگی جهان!

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هر فردی در طول روز به لوازم خانگی نیاز پیدا می کند که در واقع زندگی مدرن ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هر فردی در طول روز به لوازم خانگی نیاز پیدا می کند که در واقع زندگی مدرن بدون استفاده از لوازم خانگی ممکن نیست اما برخی از افراد خلاقیت را چاشنی ساخت این محصولات می کنند و اقدام به تولید لوازم خانگی می کنند که شاید از نظر بقیه کمی عجیب به نظر برسد. در این بخش به معرفی برخی از این محصولات پرداخته شده است.

سلفی توستر

سلفی توستر یک دستگاه کاملا سفارشی است که می تواند یک هدیه بی نظیر و البته عجیب باشد.

افراد می توانند به راحتی تصویر خود را بر روی نان تست چاپ کنند و برای صبحانه میل کنند.

پد پریپ

این وسیله جالب برای استفاده افرادی که از رژیم غذایی خاصی پیروی می کنند، بسیار توصیه می شود.

این پد جالب اطلاعات کاملی از میزان کالری، قند و پروتئین را در اختیار کاربران قرار می دهد.

حشره کش

این دستگاه حشره کش از مکانیزیم جالبی بهره برده که دمای بدن انسان را شبیه سازی می کند و با تولید CO2 حشره ها را به خود جذب می کند و سپس با انداختن ان ها در محفظه تعبیه شده از محیط دور می کند.

ماهیتابه هوشمند

این ماهیتابه امکان سوختن غذا را به صفر می رساند. کاربران می توانند میزان پخت و حرارت را با استفاده از اپلیکیشن گوشی همراه خود از راه دور کنترل کنند.

هلو سنس

هلو سنس به منظور ایجاد خوابی راحت طراحی شده است. این محصول را می توان در میز کنار تخت قرار دارد و سپس هلو سنس با انالیز محیط و نحوه خواب می تواند خوابی راحت را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟