اخبار لوازم خانگی

لوازم خانگی هوشمند به جنگ گرمای تابستان می رود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با آغاز فصل گرما و تابستان، استفاده از وسایل خنک کننده و برخی از لوازم ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با آغاز فصل گرما و تابستان، استفاده از وسایل خنک کننده و برخی از لوازم خانگی ها بیش تر می شود که اگر این محصولات از نوع هوشمند باشند، استفاده از آن ها راحت خواهد بود. دستگاه های خنک کننده و یخچال فریزرها از جمله مواردی هستند که نیاز به آن ها در تابستان بیش تر احساس می شود و در ذیل به معرفی نسخه های هوشمند و جدید آن ها پرداخته شده است.

سیستم تهویه مطبوع هوشمند ال جی

دستگاه های تهویه مطبوع ال جی از قابلیت کنترل با گوشی های هوشمند برخوردار بوده و مجهز به کمپرسور اینورتر دوگانه است که در نتیجه مشکلات صدا را حل کرده و  قدرت سرمایش بالاتری فراهم می کند.

علاوه براین، این محصول هوشمند ال جی با انتشار سیگنال های اولتراسونیک حشرات و پشه را دور می کند.

Orient Aeroslim

این پنکه های هوشمند با پشتیبانی از دستیارهای صوتی الکسا و گوگل اسیستنت امکان کنترل و تنظیم سرعت فن را با فرمان های صوتی و یا اپلیکیشین های گوشی هوشمند فراهم کرده است و به علاوه از یک موتور اینورتر بهره برده که انرژی کمتری مصرف می کند.

یخچال های فمیلی هاب سامسونگ

کاربران می توانند با استفاده از صفحه ی 21.5 اینچی این یخچال فریزر ویا گوشی های هوشمند محتویات یخچال فریزر خود را مشاهده کنند.

یخچال های فمیلی هاب سامسونگ از امکانات فوق العاده ای مانند سیستم پخش کننده موسیقی، سیستم پیش بینی آب و هوا و یا تقویم هوشمند بهره برده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟