اخبار لوازم خانگی

نسل جدید جاروهای شارژی سامسونگ آماده رقابت با دایسون می شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جارودستی و یا ربات جاروبرقی ها به سبب قیمت ارزان تر و سبکتر بودن با استقبال ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، جارودستی و یا ربات جاروبرقی ها به سبب قیمت ارزان تر و سبکتر بودن با استقبال خوبی مواجه شده اند که شاید نام هوور و دایسون در کنار آن ها بیشتر شنیده می شود اما شرکت سامسونگ قصد دارد با عرضه جاروهای پاور استیک پرو تحولی در این بازار ایجاد کند و جایگاه خود را ارتقا دهد.

مدل های ارزان قیمت تر این جاروهای سامسونگ با عنوان SS80N8015K2 شناخته می شوند و نسخه های پیشرفته تر (SS80N8076KC) با قیمت 799.00 دلار در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

شرکت سامسونگ از عرضه نسل دوم جاروهای پاوراستیک پرو در اواخر سال جاری خبر داد.

نسخه های پیشین با توان مکش 150 وات عرضه می شدند و اما نسل جدید آن با موتور توربو 200 واتی، وزن 300 گرمی و افزایش زمان شارژ باتری به 60 دقیقه برای رقابت با محصولات دایسون روانه بازار می شوند.

این جارو دستی کره ای از فیلتر خارجی HEPA بهره برده که می تواند 99.999 درصد از گرد و غبار ریز و ذرات را جمع کند.همچنین دارای یک دسته تلسکوپی است که می توان سایز آن را تغییر داد.

ربات جاروبرقی های سامسونگ نیز مجهز به انواع مختلفی از سنسورها هستند که به راحتی تمیزی را برای کاربران به ارمغان می آورند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟