اخبار لوازم خانگی

رونق تولید لوازم خانگی و سیستم تهویه مطبوع در بازار چین

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، چین تولید دستگاه تهویه مطبوع خود را افزایش می دهد و این نشانه خوبی برای رشد ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، چین تولید دستگاه تهویه مطبوع خود را افزایش می دهد و این نشانه خوبی برای رشد اقتصادی کشورچین است.

دستگاه تهویه مطبوع یکی از مهمترین اختراعات مدرن بشر است. دستگاه تهویه مطبوع عملیاتی روی هوا انجام می دهد تا شرایط هوای محل مورد نظر را برای کار کردن و زیستن راحت تر کند.

تولیدات فلزاتی نظیر مس و فولاد با افزایش تولید لوازم خانگی افزایش پیدا کرده اند و در نتیجه شاهد رشد اقتصاد کشور چین هستیم.

تحلیلگران بانک آمریکایی ذکر کردند که بازار لوازم خانگی بزرگ مانند دستگاه تهویه هوا، یخچال و ماشین لباسشویی روند مثبتی را ثبت کرده اند.

تولید کالاهای مصرفی در سه ماهه نخست سال 2018، 3 درصد افزایش را تجربه کرده و سپس در سه ماهه سوم سال گذشته 5 درصد کاهش داشته و در نهایت در سه ماهه چهارم هیچ تغییری نداشته است.

قابل ذکر است، تولید دستگاه های تهویه مطبوع، ماشین ظرفشویی و یخچال فریزر در سه ماهه اول سال گذشته رشد 8 و 4 درصدی داشته است و این پیشرفت قابل توجهی محسوب می شود.

فولاد برای ساخت لوازم خانگی کاربرد داشته و جنس لوله های دستگاه های تهویه مطبوع از مس است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟