اخبار لوازم خانگی

قطعات درجه چندم چینی به بانه رسید/فروش لوازم خانگی بی کیفیت به اسم کالاهای خارجی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شهری مرزی بانه طی سال های اخیر به عنوان بهشت کالاهای قاچاق شناخته می شد اما ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شهری مرزی بانه طی سال های اخیر به عنوان بهشت کالاهای قاچاق شناخته می شد اما با توجه به افزایش نرخ ارز در بازار آزاد، از سال گذشته دیگر ورود غیرقانونی کالا نیز به صرفه نیست به همین دلیل برخی از افراد سودجو قطعات درجه چندم و ارزان قیمت را از چین وارد می کنند و به صورت OEM با برچسب برندهای خارجی وارد بازار بانه کرده و در نتیجه با تبلیغ فروش لوازم خانگی به اصطلاح بانه دام خود را برای مشتریان پهن می کنند. از طرفی دیگر، برخی از افراد نیز کالاهای ایرانی را به جای برندهای کره ای می فروشند که رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد در این خصوص عنوان کرد: برخی از کالاهای خوب ایرانی در کشور تولید می‌شود و بعد به بانه رفته و مارک ال‌جی و سامسونگ به آن زده شده و فروخته می‌شود، در حالی که همه کالاها ایرانی هستند.

اخباری در ارتباط با خروج ال جی و سامسونگ از ایران طی روزهای اخیر منتشر شد که این موضوع از سوی یک مقام مسئول در نمایندگی شرکت‌های کره‌ای لوازم خانگی در ایران، تکذیب شد.

که رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد در ادامه افزود، تاکنون شرکت خارجی از ایران خارج نشده و احتمال دارد که از خردادماه قراردادها دوباره از سر گرفته و کالا وارد شود.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی مشهد در ارتباط با کمبود لوازم خانگی در بازار اذعان کرد: در کالاهای ال‌جی، سامسونگ و دوو کمبود وجود داشته و قابل قبول است اما به طور کلی در حال حاضر در بازار رکود وجود دارد و تقاضای زیادی نیست.

بازار لوازم خانگی در سال های 90 و 91 نیز با بحران و کمبود مواجه شد که با همکاری مردم  شاهد کاهش تقاضای کاذب بودیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟