اخبار لوازم خانگی

سامسونگ و ال جی در ایران می‌مانند

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هاشمی گفت: خطوط تولید شرکت‌های سامسونگ و ال جی هم اکنون فعال است و این دو شرکت برای ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، هاشمی گفت: خطوط تولید شرکت‌های سامسونگ و ال جی هم اکنون فعال است و این دو شرکت برای خروج از ایران برنامه‌ای ندارند.

عباس هاشمی مدیر کل صنایع فلزی و لوازم خانگی با اعلام این خبر گفت: خطوط تولید شرکت‌های سامسونگ و ال جی هم اکنون فعال است و این دو شرکت برای خروج از ایران برنامه‌ای ندارند.

وی با بیان اینکه تولید محصولات سامسونگ و ال جی در ایران ادامه دارد، افزود: معمولا ماه فروردین و در برخی موارد تا نیمه اردیبهشت برنامه‌های آموزش، تعمیر و نگهداری خطوط در کارخانه‌های صنعتی انجام می‌شود. در حال حاضر تولید ادامه دارد و طبق روال همیشگی قطعات و مواد اولیه جدید در راه ایران است.

مدیر کل صنایع فلزی و لوازم خانگی با اشاره به اینکه شرکت‌های سامسونگ و ال جی در ایران خط تولید دارند، تصریح کرد: در آغاز ورود این شرکت‌ها به ایران، توسط سرمایه گذار ایرانی برای آن‌ها خط تولید ایجاد شد. مواد اولیه وارد شده و محصولات این شرکت‌ها طبق استاندارد جهانی در ایران تولید می‌شوند.

وی تاکید‌کرد: طبق جلساتی که با مدیران ارشد شرکت‌های سامسونگ و ال جی داشتیم، دو طرف در خصوص شرکت دادن ساپلایر‌های ایرانی که برای رشد صنعت کشور بسیار مفید است، به نتایج مثبتی دست پیدا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟