اخبار لوازم خانگی

امسال منتظر تلویزیون هوشمند 5G هواوی باشید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی هواوی قصد دارد در دنیای تلویزیون‌های هوشمند نیز بدرخشد چراکه ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کمپانی هواوی قصد دارد در دنیای تلویزیون‌های هوشمند نیز بدرخشد چراکه به‌تازگی اخباری مبنی بر اینکه هواوی در حال تولید و توسعه یک تلویزیون هوشمند 5G است در فضای اینترنت منتشرشده است.

Nikkei Asian گزارشاتی را مبنی بر اینکه کمپانی هواوی در حال تولید و توسعه یک تلویزیون هوشمند 5G است منتشر کرده، بر اساس این گزارشات کمپانی هواوی قصد دارد از این تلویزیون هوشمند خود در سال جاری میلادی رونمایی کند. به‌نظر می‌رسد که این تلویزیون هوشمند دارای رزولوشن 8K است. اگر این احتمال درست باشد کاربران با داشتن این تلویزیون می‌توانند با سرعت بسیار بالایی محتوای 8K را استریم کنند.

جالب است که مدیر بخش مصرفی کمپانی هواوی، در گذشته اعلام کرده بود که هواوی برنامه‌ای برای واردشدن به دنیای لوازم خانگی ندارد و در آینده به هیچ‌وجه وارد بازار لوازم خانگی نخواهد شد اما اکنون شاهد توسعه تلویزیون هوشمند 5G توسط این کمپانی هستیم. علاوه‌بر این کمپانی هواوی در حال توسعه اسپیکرهای هوشمندی است که از نمایشگر برخوردار هستند و قصد دارد تا این اسپیکرهای هوشمند را در آینده روانه بازار کند. با این حساب می‌توان گفت که تمامی حرف‌های مدیر بخش مصرفی کمپانی هواوی اشتباه از آب درآمده است.

احتمالا تلویزیون‌های هوشمندی که کمپانی هواوی قصد دارد در آینده‌ای نزدیک به معرفی آن‌ها بپردازد، در مدل‌های 55 اینچی با پنل BOE و 65 اینچی با پنل Huaxing Optoelectronics روانه بازار خواهند شد.

باوجود اینکه کمپانی هواوی تا به امروز هیچ‌گونه اشاره‌ای به اینکه وارد دنیای لوازم خانگی شده و تلویزیون‌های هوشمندی را طراحی کرده نداشته است اما به‌نظر می‌رسد که تلویزیون‌های این کمپانی به دلیل پشتیبانی از فناوری 5G انقلابی تازه در دنیای تلویزیون‌های هوشمند به راه بیاندازند.

البته در گذشته نیز شایعاتی در این زمینه مطرح شده بود که تلویزیون‌های هوشمند 5G کمپانی هواوی در ماه آوریل روانه بازار خواهند شد اما متاسفانه ماه آوریل هم گذشت و شاهد رونمایی از تلویزیون‌های هوشمند 5G کمپانی هواوی نبودیم اما امیدواریم که این شایعات در رابطه با تلویزیون‌های هوشمند کمپانی هواوی صحت داشته باشند و در آینده‌ای نزدیک شاهد این تلویزیون‌های هوشمند باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟