اخبار لوازم خانگی

هارمونی ماشین لباسشویی های سامسونگ با دکوراسیون منزل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ به عنوان یکی از برندهای مطرح لوازم خانگی شناخته می شود و به ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ به عنوان یکی از برندهای مطرح لوازم خانگی شناخته می شود و به تازگی از طراحی جدید ماشین لباسشویی های درب از بالا و جلو خود به منظور هماهنگی با دکوراسیون خانه خبر داده است.

ماشین لباسشویی های تازه وارد سامسونگ با تمرکز بر فناوری های جدید و روکش های طبیعی طراحی شده که از هماهنگی بالایی با دکوراسیون خانه های مدرن برخوردار هستند.

اتاق لباسشویی و یا به طور کلی دکوراسیون منزل برای خانواده های امروزی اهمیت زیادی دارد و افراد بنا به سلیقه خود از عناصر زیادی از جمله چوب های طبیعی برای چیدمان خانه های خود بهره می برند.

روکش فولاد زنگ شامپاینی محصولات سامسونگ با الهام از ترند طراحی جدید ایجاد شده که فضایی منحصر به فرد و شخصی را به وجود می آورد.

عملکرد تمیزی و ظرفیت این ماشین لباسشویی های در کنار ظاهری شیک ارتقا پیدا کرده است و در نتیجه کاربران شاهد یک محصول با کیفیت از این برند کره ای هستند.

کاربران می توانند یک نوتیفیکیشن پس از پایان کار شستشو ماشین لباسشویی در گوشی های هوشمند و یا تلویزیون های سامسونگ خود دریافت کنند و به عبارت دیگر کنترل از راه دور تنظیمات این سری از لباسشویی ها در نوع خود جذاب است.

ماشین لباسشویی های درب از جلو جدید سامسونگ از عمق کمتر و پنل کنترل باریک تری برخوردار هستند که فضای کمتری را اشغال می کند.

لازم به ذکر است که خشک کن های تازه معرفی شده نیز مجهز به تنظیمات خودکار بوده و دما را متناسب با نوع لباس انتخاب می کند.

ماشین لباسشویی درب از جلو ( WF6300 ) و خشک کن ( DV6300) در رنگ های سفید، مشکی و شامپاینی موجود بوده و ماشین لباسشویی مدل  ( WF6100)و خشک کن (DV6100) تنها در رنگ های سفید و شامپاینی عرضه می شود و در نهایت ماشین لباسشویی درب از بالا مدل (WA5400) و خشک کن ( DV5400 ) در رنگ های سفید و شامپاینی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟