اخبار لوازم خانگی

بازدید وزیر ارتباطات از مراحل ساخت کارخانه تولیدی لوازم خانگی مادیران

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز شنبه در حاشیه بازدید از منطقه ویژه ...

بهنام وحیدی | 5 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات روز شنبه در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز، از کارخانه در حال احداث تولیدی لوازم خانگی مادیران که مراحل پایانی خودرا سپری می کند بازدید کرد.

محمد جواد آذری جهرمی که در آغاز مراسم ساخت این کارخانه در دی ماه 1396 نیز حضور داشت، پس از بازدید از منطقه ویژه اقتصادی پیام البرز، به کارخانه مادیران رفت و از نزدیک مراحل اتمام پروژه را مورد بررسی قرار داد.

بنا بر اعلام شرکت مادیران این پروژه در زمینی به مساحت ۷۳ هزارمترمربع اجرا می‌شود و قرار است محصولات این شرکت نظیر ماشین لباسشویی و یخچال در محل احداث این کارخانه تولید شوند.

آذری جهرمی با حضور در جمع خبرنگاران و با اشاره به ظرفیت‌های استان البرز گفت: به لطف خدا و با پیگیری استاندار و همه مسؤولان تمامی پروژه‌های در محور اقتصاد مقاومتی، به خوبی در حال اجرا بوده و اعتقاد داریم که این همدلی می تواند الگوی مناسبی برای دیگر استان‌ها باشد.

وزیر ارتبازات و فناوری گفت : چهار پروژه کلیدی در حوزه اقتصاد مقاومتی در استان البرز در حال اجرا است و باید تلاش کنیم که اینگونه پروژه ها روز به روز افزایش یافته و باعث ایجاد اشتغال در منطقه شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟