اخبار لوازم خانگی

ابعاد جدیدی از طراح وام کالایی ۱۰ میلیون تومانی به زوج‌های جوان

ال کا ایران : بانک‌ها چک وام را در وجه اتحادیه لوازم خانگی صادر می‌کنند و این اتحادیه بنا بر میزان چک بسته لوازم خانگی را بدون دریافت وجه به زوجین ارائه می‌کند.

admin | 9 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «ال کا ایران»، رییس اتحادیه لوازم خانگی گفت: زوج‌های جوان به جای وام نقدی 3 میلیون تومانی تا سقف 10 میلیون تومان برای هر یک از زوجین لوازم خانگی به صورت اقساطی در اختیار آنها قرار می‌دهد.

محمد طحانپور رییس اتحادیه لوازم خانگی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی «پارس» با اشاره به ابعاد مختلف طراح وام کالایی اظهار داشت: بهترین لوازم خانگی تولید داخل در بسته وام کالایی در نظر گرفته شده است. 

وی افزود: در این بسته‌ها زوجین از 3 میلیون تا 10 میلیون تومان حق انتخاب دارند، لذا افرادی که برای دریافت وام کالا در بانک‌ها ثبت نام کرده‌اند در اولویت دریافت این بسته‌ها قرار دارند.

وی اضافه کرد: بانک‌ها چک وام را در وجه اتحادیه لوازم خانگی صادر می‌کنند و این اتحادیه بنا بر میزان چک بسته لوازم خانگی را بدون دریافت وجه به زوجین ارائه می‌کند. 

رییس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به اینکه در این طرح، کالای ایرانی مورد توجه قرار گرفته گفت: در گذشته با ارایه فاکتور خرید لوازم خانگی ایرانی، بانک‌ها به مشتریان خود وام کالایی پرداخت می‌کردند اما فاکتورها به صورت صوری بود و در نهایت هیچ‌کدام از زوجین هم کالای ایرانی خریداری نمی‌کردند. 

وی افزود: اکنون با تغییر فرآیند حداکثر 10 روز بعد از وصول چک پول به دست تولیدکنندگان می‌رسد. 

وی خاطرنشان ساخت: از آنجا که این طرح مورد استقبال عموم قرار گرفته می‌توان به مرور زمان به غیر از زوجین به سایر متقاضیان خدمات یاده شد را  ارائه کرد.

طحانپور افزود: در روش جدید برخلاف دوره‌های گذشته هیچ رانتی وجود ندارد و تنها تولیدکنندگان با کیفیت می‌توانند در فهرست سبد کالایی قرار گیرند.

وی از همه تولیدکنندگان داخلی دعوت کرد تا در این طرح حضور یابند و گفت: هر تولید کننده‌ای که کیفیت محصولات خود را ارتقا دهد می‌تواند در طرح وام کالایی حضور پیدا کند، درغیراین صورت تولیدکنندگان انتظار نداشته باشند کالاهایشان از این طریق به مردم داده شود. 

رییس اتحادیه لوازم خانگی در مورد گستره اجرای این طرح گفت: این طرح بزودی در تمام استان‌ها اجرایی خواهد شد و خوشبختانه وزارت صنعت و بانک مرکزی از این امر استقبال کرده‌اند.

طحانپور افزود: در این بسته یخچال ساید بای ساید، اجاق گاز فردار 5شعله، لباسشویی تمام اتومات، ال ای دی و تری‌دی، جاروبرقی، اتوبخار، سه کاره آبمیوه گیری،مخلوط کن و آسیاب از بهترین برندهای ایرانی دیده شده است.

به گزارش پارس نیوز وی اضافه کرد: در این بسته‌ ها هیچ محدودیت کالایی و ازنظر تعداد به افراد وجود ندارد. هر فردی که در نوبت وام است می‌تواند از این تسهیلات بهره‌مند شود. 

رییس اتحادیه لوازم خانگی با اشاره به مزیت طراح وام کالایی زوج های جوان گفت: از مزیت فروش بسته‌های لوازم خانگی می‌توان به رونق بازار، ارایه محصولات درجه یک ایرانی به مردم،ضمانت اتحادیه و ارزان بودن آن اشاره کرد.

نظر شما چیست؟