اخبار لوازم خانگی

افتتاح بزرگترين کارخانه توليد يخچال فريزر خاورميانه در کرج

بزرگترين و مدرنترين کارخانه توليد يخچال فريزر و سايد باي سايد خاورميانه با حضور وزير صنعت، معدن و تجارت و توليد روزانه 1300 دستگاه انواع يخچال فريزر و سايد باي سايد در جاده قديم کرج افتتاح شد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مديرعامل شرکت تکوين الکترونيک با اشاره به توليد لوازم خانگي با برند شرکت سامسونگ کره جنوبي گفت: براي راه اندازي اين واحد بزرگ صنعتي که با انتقال دانش فني شرکت سامسونگ کره جنوبي و استفاده از فناوري روز اقدام به توليد لوازم خانگي مي کند بيش از 50 ميليون دلار سرمايه گذاري ارزي و 250 ميليارد تومان سرمايه گذاري ريالي شده است.
امير ميرمحمدصادق افزود: ما از امروز کار را با توليد روزانه 200 دستگاه يخچال فريزر و سايد باي سايد شروع کرديم و بتدريج در ماههاي اينده به توليد روزانه 1300 دستگاه خواهيم رسيد.
وي با بيان اينکه براي حضور موثر در بازارهاي رقابتي لوازم خانگي با برند سامسونگ توليد مي شود گفت : توليدات ما در ابتدا با 50 درصد ساخت داخل شروع و در ادامه هرسال 10 درصد به ميزان ساخت داخل اين توليدات افزوده مي شود.
ميرمحمدصادق افزود: ايران نخستين کشوري است که شرکت کره اي سامسونگ با انتقال دانش فني اجازه توليد لوازم خانگي با برند خود را به ايران داده است و قرار است ايران بعنوان هاب منطقه اي سامسونگ در منطقه خاورميانه، بازارهاي اين شرکت کره اي را پوشش دهد.
وي گفت: سامسونگ هفتمين برند توليد کننده لوازم خانگي در دنيا است.

نظر شما چیست؟