اخبار لوازم خانگی

صدور بخشنامه طرح ملی مبارزه با قاچاق کالا

بخشنامه طرح ملی مبارزه با قاچاق کالا ویژه فصل پاییز از سوی رئیس سازمان تعزیرات حکومتی صادر شد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سازمان تعزیرات حکومتی،‌ دکتر علیرضا جمشیدی با صدور بخشنامه ای برای مدیران کل تعزیرات حکومتی سراسر کشور، اولویت های سه ماه سوم سال 1395 را در بخش قاچاق کالا تحت عنوان «طرح ملی مقابله با عرضه “لوازم خانگی”، “تجهیزات پزشکی” و “لوازم آرایشی و بهداشتی” » تعیین کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، این بخشنامه در سه بخش هماهنگی، اطلاع رسانی و اجرا تدوین شده است و ضروری است ادارات کل تعزیرات در سراسر کشور ضمن اهتمام بیش از پیش، برخورد با تخلفات موصوف را با اعزام شعب سیار و گشت های مشترک مورد توجه قرار دهند.

در بخش هماهنگی این بخشنامه آمده است: «ضمن برگزاری نشست های مشترک با دستگاه های همکار، از جمله کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شورای اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه‌های علوم پزشکی و اتحادیه‌های صنفی مربوط، نسبت به اطلاع رسانی و اجرای مطلوب این طرح اقدام کنند.

همچنین مقرر شد که نشست‌های خبری، مصاحبه های مطبوعاتی، رادیو و تلویزیونی و نصب بنر در زمان اجرا با رویکرد اطلاع رسانی به شهروندان و اصناف انجام گیرد.

این طرح ملی از ابتدای مهرماه با اولویت برخورد با عرضه لوازم خانگی قاچاق آغاز می‌شود و مدیران اجرایی مسئول نظارت بر حسن انجام هستند.

نظر شما چیست؟