اخبار لوازم خانگی

نصب صندوق های مکانیزه فروش در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی است

ال کا ایران : سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نصب صندوق مکانیزه مفید بوده و به نفع اصناف است ، گفت : نصب صندوق های مکانیزه فروش در واحدهای صنفی در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی است.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، کاظم دلخوش در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران افزود: اقتصاد مقاومتی یک اصل برای توسعه اقتصادی است که باید در راستای آن گام برداشت و در این زمینه نصب صندوق های مکانیزه در حوزه توزیع کالا بسیار موثر است.

وی تصریح کرد: کد دار کردن کالاها و مکانیزه شدن فروشگاهها در راستای حمایت از اصناف و مصرف کنندگان صورت خواهد گرفت که بهترین اقدام است.

دلخوش افزود: صندوق فروش دارای نرم افزار فروشگاهی است که برای ثبت اطلاعات خرید و فروش روزانه و هزینه نگهداری موجودی کالا مورد استفاده قرار می‌گیرد و استفاده صاحبان مشاغل از این سامانه ، موجب بهبود وضعیت کسب و کار و تسریع و تسهیل در انجام امور مالیاتی می شود.

وی افزود: صاحبان مشاغل با توجه به اطلاعات متنوع جمع آوری شده توسط نرم افزارهای فروش قادر خواهند بود گزارش های متعددی را در زمینه تحلیل عملکرد فروش و نیز طبقه بندی اجناس و کالاهای موجود تهیه کنند که این گزارش ها  کمک خواهد کرد تا با توجه به زمان های مناسب فروش کالا ، نسبت به اتخاذ تصمیم در خصوص مقدار و حجم سفارشات خرید و سرمایه مورد نیاز اقدام کنند.

دلخوش اظهار کرد: استفاده از صندوق های مکانیزه اطمینان بیشتر مصرف کنندگان و همچنین شفافیت معاملات صورت گرفته را در پی خواهد داشت که به نفع دولت و اصناف خواهد بود.

نظر شما چیست؟