اخبار لوازم خانگی

پیام جالب کیمیا علیزاده برای ابوالفضل آرمیده+عکس

نخستین مدال آور المپیکی تاریخ ورزش ایران در بخش بانوان برای ورزشکار نوجوان البرزی که در بستری بیماری است آرزوی سلامتی و طلب دعا کرد.

admin | 8 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، ابو الفضل آرمیده کشتی‌گیر 15 ساله و با استعداد اهل نظرآباد استان البرز 3 ماه پیش بود که موفق به کسب مدال برنز وزن 42 کیلوگرم کشتی آزاد نوجوانان آسیا در کشور تایوان شد.

این کشتی گیر نوجوان و با استعداد 3 هفته پیش بود که در هنگام تمرینات کشتی به یکباره دچار دل درد شدید شده و از شدت درد به خود ‌پیچد. بعد از بستری شدن او در بیمارستان معلوم شد که به یک بیماری سخت دچار شده است.

کیمیا علیزاده نخستین مدال آور المپیکی تاریخ ورزش ایران در بخش بانوان برای این ورزشکار نوجوان آرزوی سلامتی و طلب دعا کرد.

کیمیای تکواندوی ایران در صفحه اینیستاگرام خود نوشت:  

دوستان عزیزم سلام. برای سلامتی قهرمان خوب کشورمان دعا کنیم.  ابوالفضل آرمیده امسال برنده مدال برنز نوجوانان آسیا شده اما الان روزهای سختی رو می‌گذرونه و در بیمارستان بستری شده. متاسفانه چون به تازگی روی مچ پای مصدومم عمل جراحی داشتم، نمی‌تونم برم عیادت اما به عنوان سفیر لوازم خانگی کن، بخشی از هزینه‌های درمانی رو متقبل می‌شم. به یاری خدا، با دلگرمی شما و توجه مسئولین به هزینه سنگین شیمی درمانی و مراحل درمان، ان‌شاالله هرچه زودتر سلامتی خودش رو به دست بیاره و برای هدف خودش که موفقیت در المپیک هست تلاش کنه.

22

نظر شما چیست؟