اخبار لوازم خانگی

در پی تجمع پرسنل پیمانکار مخابرات اعلام شد؛

شرکت مخابرات ایران با ارسال اطلاعیه ای درمورد درخواست کارکنان شرکتهای پیمانکار مخابرات که روز گذشته مقابل مجلس تجمع کرده بودند و خواستار رسمی شدن در این شرکت شده اند، توضیح داد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، روز گذشته چند صد نفر از کارکنان یکی از شرکتهای پیمانکار مخابرات ایران به دلیل نارضایتی از وضعیت اشتغال خود مقابل مجلس تجمع کردند. این افراد خواستار توجه به حقوق قانونی و امنیت اشتغال خود شدند. پرسنل شرکت پیمانکار مخابرات درخواست اجرای طرح طبقه بندی مشاغل و رسمی شدن در شرکت مخابرات ایران را دارند.

شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: اگرچه هر سازمانی در مجموعه ای از مؤلفه های سخت افزاری و نرم افزاری تعریف می شود که هر یک از آنها در دست یافتن به اهداف آن سازمان نقشی را ایفا می کنند، اما بی هیچ تردیدی نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین مؤلفه ها ، مؤثرترین نقش ها را برعهده دارد.

به گزارش مهر، برهمین اساس مخابرات رضایتمندی یکایک نیروی انسانی شاغل در این شرکت را به گونه ای مستمر مورد نظر قرار داده و در اجابت تقاضاهای قانونی و منطقی آنها ، تمامی توان خود را به کار برده است.

با این حال و با درک دغدغه های همیشگی نیروهای پیمانکاری و به اصطلاح بخش خصوصی، توجه آنان را به نکات زیر جلب می کنیم:

‎۱- شرکت مخابرات ایران مانند هر سازمان دیگری بخش عمده ای از کارهای خود را برون سپاری کرده است و پیمانکاران این شرکت ملزم به اجرای قوانین مصوب و تبعیت از آنها به ویژه « قانون کار » هستند. لذا شرکت مخابرات ایران آماده است همه درخواست ها را بررسی و چنانچه حقی از کسی ضایع شده باشد، با دقت پیگیری کرده و پاسخگو باشد .

‎۲-  طرح موضوع رسمی و یا قرارداد شرکتی شدن این همکاران، متأسفانه ، نه وجاهت قانونی داشته و نه امکانپذیر است و لذا نباید انتظاری فراقانونی داشته باشند . همکاران پیمانکاری توجه کنند که کل ساختار سازمانی شرکت مخابرات ایران کمتر از ۲۳ هزار نفر است. این شرکت در چهارچوب ساختار سازمانی و مجوزهای قانونی در زمان مناسب نسبت به جذب نیروهای مرتبط اقدام خواهد کرد.

‎۳- شرکت مخابرات ایران عزم آن دارد تا در آینده و به هنگام جذب نیروی انسانی جدید ، آن گروه از همکاران پپمانکاری و قراردادی را که از تخصص و توانمندی مورد نیاز این شرکت برخودار بوده در اولویت استخدام خود قرار دهد . براساس یک فرایند کاملا قانونی و حقوقی نسبت به جذب آنان اقدام کند .

نظر شما چیست؟