اخبار لوازم خانگی

اعلام مشخصات فنی گوشی Meizu M5

کمپانی Meizu گوشی هوشمند Meizu M5 از سری M خود را معرفی کرد که این گوشی هوشمند چینی از قیمت بسیار ارزان و مناسبی برخوردار است.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» و به نقل از کلیک، اگر شما اهمیت نمی دهید که حتماً گوشی هوشمند خود را از یک کمپانی بسیار مشهور تهیه کنید Meizu M5 می تواند یک پیشنهاد بسیار مناسب برای شما باشد. Meizu M5 آخرین گوشی هوشمند سری M کمپانی Meizu است. گوشی هوشمند Meizu M5 دارای بدنه از جنس پلی کربنات است و دارای ظاهری مات است.

در جلوی این گوشی هوشمند صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ وجود دارد و هم چنین در پایین این صفحه نمایش حسگر اثر انگشتی وجود دارد که با دوبار ضربه زدن بر روی آن گوشی هوشمند باز می شود. دوربین پشت Meizu M5 دارای کیفیت ۱۳ مگا پیکسل و دوربین جلو دارای کیفیت ۵ مگا پیکسل است.

اگر بخواهیم مشخصات فنی Meizu M5 را بررسی کنیم باید به تراشه ۱٫۵GHz octa-core MediaTek MT6750 آن اشاره کنیم. حافظه Meizu M5 شامل ۲GB حافظه RAM،۱۶GB حافظه داخلی و ۳GB حافظه RAM و ۳۲GB حافظه داخلی است. هم چنین این ارزان قیمت چینی از Micro SD نیز پشتیبانی می کند و توانایی پشتیبانی ۱۲۸GB حافظه اضافی را نیز دارد.

نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که نمی توان از هردو سیم کارت Meizu M5 از اتصال به ۴G LTE استفاده کرد. باتری ۳,۰۷۰mAh گوشی هوشمند میزو به راحتی یک روز کاری را پشتیبانی می کند. سیستم عامل میزو، سیستم عامل Yun OS است که از زیر مجموعه های اندروید است که FlyMe را به میزو متصل می‌کند.

میزو از نظر ظاهری دارای یک ظاهر ساده با یک دکمه بر روی گوشی هوشمند است که این دکمه دارای حسگر اثر انگشت است و توانسته ظاهر بسیار ساده ای را برای میزو به وجود بیاورد.

Meizu M5 ارزان قیمت از محدوده قیمتی ۱۰۳ دلار برای مدل ۲GB RAM/16GB و ۱۳۲ دلار برای مدل ۴GB RAM/32GB ارائه شده است.

Meizu M5 در ماه نوامبر (آذر ماه) وارد بازار چین می شود و هنوز از گسترش جهانی Meizu M5 صحبتی به میان نیامده است.

نظر شما چیست؟