اخبار لوازم خانگی

کشف و ضبط 233 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از کشف و ضبط 233 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در این استان خبر داد.

admin | 7 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، غلام‌عباس غلامزاده اظهار کرد: مبارزه با ورود کالای قاچاق به استان از اولویت‌های مهم نیروی انتظامی است چراکه ورود کالای قاچاق به کشور و استان چهارمحال و بختیاری سبب رکود اقتصادی و زیان تولیدکننده ایرانی می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه قاچاقچیان از مسیرهای چهارمحال و بختیاری به عنوان مسیری ترانزیتی سود می‌برند، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 233 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان کشف و ضبط شده که این نشان‌دهنده رشد 16 درصدی مبارزه و کشف کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین میزان قاچاق کالا از مسیر لردگان- بروجن- شهرکرد صورت می‌گیرد، گفت: ورود کالای قاچاق ضد اقتصاد کشور بوده و نیروی انتظامی استان همیشه آماده مبارزه با این پدیده شوم خواهد بود.

غلامزاده، قطعات خودرو و موتورسیکلت و انواع اسباب‌بازی را از مهم‌ترین کالاهای قاچاق وارده در سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت: تاکنون 6 باند قاچاق و تعدادی قاچاقچی در استان شناسایی و دستگیر شده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از مردم و مدیریت اصناف استان خواست در صورت مشاهده هرگونه  انبار و جنس مشکوک به قاچاق مراتب را سریعاً به نیروی انتظامی اطلاع داده تا با قاچاق کالا که چیزی به غیر از زیان برای اقتصاد کشور و مردم به همراه ندارد مبارزه کنند.

نظر شما چیست؟